Gram już 11 godzin i nie natknąłem się na większe błędy. Owszem miałem NPC, który jadł niewidzialnego hamburgera, ale nic poważniejszego mi się nie przytrafiło. Żadnej lewitującej broni czy coś. Nic czego bym nie widział w takiej np. Valhalli. Gram na PC. RTX 2060 i ryzen7 2700x.
Ps5 problemy jak poniżej w zdjęciu. Przesiadka na prosiaka i bez ani jednego crasha w ciągu 4h minusem gra bardxiej w 20 niż w 30 klatkach, o jeździe samochodem w 15 klatkach nawwt nie wspomnę ( ͡°ʖ̯͡°)
Gra, która ma premierę praktycznie na 2021 rok, działająca na konsoli z 2013 roku, może w tym tkwi problem?
Procesor graficzny z 2013 roku to urządzenie z 853 MHz, wydajnością 1.3 TFLOPS, a obecne mamy już 1.825 GHz i 12 TFLOPS.
Co może pójść nie tak? To efekt marketingowy, miliony ludzi na świecie ma jeszcze stare konsole, PC. Coś kosztem czegoś. Mamy też pandemię, poprzesuwane premiery. To jest biznes. CD-Projekt postarał się
@Serghio: Bo ta gra miała wyjść na PS4. SKoro robią robią na PS4 to ma na tym sprzęcie działać. Nie działa? Jest gównem, proste. Zresztą na PC wcale nie jest wiele lepiej.
A tak btw - czy w ciągu ostatnich 2-3 lat wyszła jakakolwiek gra, która po premierze nie miała bugów? Np Valhalli podobno nie dało się skończyć nawet - nie wiem czy to już załatali ( ͡º͜ʖ͡º).
Hajp na CP był na tyle duży, że nawet przy później doczytującej się teksturze byłby lament (⌐͡■͜ʖ͡■)
To nie wygląda na wiele bugów tylko być może kilka ale poważnych i często występujących bugów. Zakładając, że nie mają śmietnika w kodzie można to faktycznie wszystko załatać w miesiąc. Zastanawia mnie jednak cały proces QA tej firmy i pokrycie testami skoro umknął im tak często występujacy bug.
@aleksjej: Sugerowanie, że nie mają śmietnika w kodzie xD Przecież ta gra miała kilkukrotnie przekładaną premierę i była robiona na kilkumiesięcznym crunchu programistów.
8h i dwa male bugi z przenikającą ręką przez bron i płotki wbitym w auto. Jedyne zastrzeżenia mam do płynności gry i poziomu trudności. W rekomendowanych jest 4790 a mam 4790k/1080ti/16gb ramu/SSD i na najniższych możliwych mam w mieście 40fps (wydaje się ze chodzi jakby było 20). Oczekiwalem 60 FPS na najniższych ustawieniach co najmniej. Stery zaktualizowane. A co do poziomu trudności gram na najwyższym i ginę tylko jak lece na pale
@Tami: ci wrogowie są z czasem coraz trudniejsi i szybsi plus mają granaty xD Na początku gry faktycznie byli makabrycznie głupi ale albo oni się uczą albo specjalnie tak zrobili aby było coraz trudniejsze. Na początku wbiegałem w nich z karabinem xD Teraz mam problemy żeby ich pokonać. Wcześniej też chodzili bez sensu wbiegali w ściany, a teraz jest już lepiej.
Ponad 12 godzin gry. Nie licząc krytycznego glitcha wymagającego wczytanie save, by dalej ruszyć, tragedii nie ma. Owszem jest mnóstwo glitchy wizualnych (np tekstury mantis blade), jakieś wiszące obiekty w powietrzu albo zapadająca się w ziemię broń po przeciwnikach. Co mnie smuci trochę, to miejscami puste ulice. W większości miejsc po prostu biegam i mocno to się bw oczy rzuca
Komentarze (449)
najlepsze
Gram na PC. RTX 2060 i ryzen7 2700x.
Procesor graficzny z 2013 roku to urządzenie z 853 MHz, wydajnością 1.3 TFLOPS, a obecne mamy już 1.825 GHz i 12 TFLOPS.
Co może pójść nie tak? To efekt marketingowy, miliony ludzi na świecie ma jeszcze stare konsole, PC. Coś kosztem czegoś. Mamy też pandemię, poprzesuwane premiery. To jest biznes. CD-Projekt postarał się
Hajp na CP był na tyle duży, że nawet przy później doczytującej się teksturze byłby lament (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Komentarz usunięty przez moderatora
Przecież ta gra miała kilkukrotnie przekładaną premierę i była robiona na kilkumiesięcznym crunchu programistów.
Na początku gry faktycznie byli makabrycznie głupi ale albo oni się uczą albo specjalnie tak zrobili aby było coraz trudniejsze.
Na początku wbiegałem w nich z karabinem xD
Teraz mam problemy żeby ich pokonać.
Wcześniej też chodzili bez sensu wbiegali w ściany, a teraz jest już lepiej.