@alteron: Mega wkurzającą rzeczą są akcje gdy w misji szukasz jakichś rzeczy i odkryjesz coś nieco za szybko gra wie, że to odkryłeś bo nie możesz tego zbadać 2 raz, ale postęp misji tego nie ogarnia i jak odkrywasz rzeczy które teoretycznie powinieneś odkryć przed to głupieje i nie pozwala ruszyć dalej bo myśli, że musisz jeszcze raz odkryć rzeczy późniejsze, a tego zrobić nie możesz. Podobnie się zachowuje jeżeli wejdziesz
[AMD SMT] Zoptymalizowano domyślne zużycie rdzeni w procesorach 4- i 6-rdzeniowych AMD Ryzen (tm). Procesory 8-, 12- i 16-rdzeniowe pozostają bez zmian i działają jak zamierzono. Ta zmiana została zaimplementowana we współpracy z AMD, bazując na obustronnych testach, które wykazały poprawę wydajności wyłącznie na procesorach posiadających 6 lub mniej rdzeni.
To oni nawet testów nie skończyli robić ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°
@Pabick: i oczywiście wydaje mi się że wciskają kit. Na forum PCLAba są ludzie z 16c AMD (3950X) i widać poprawę wydajności kiedy gra używa tylko 16 wątków a kiedy używa 32 wątków, oczywiście wymaga mocnego GPU jak RTX 3080/3090.
Skoro poprawę widać po przejściu z 16 wątków na 32, to blokowanie gry na procku 8c/16t do tylko 8 wątków to głupota. Na intelu tego nie robią, ciekawe dlaczego. Przecież też
@Bing0Bang0Bong0: Mam dla ciebie informację, która po prostu zmieni cały twój świat! Są na świecie różni ludzie, którzy mają różne opinie. Nie ma wyimaginowanej grupy zwanej: "Polacy" mającej taki sam pogląd na wszystko.
@Danuel: moje ulubione z logika różowych pasków "w jednym watku piszecie jedno, w drugim co innego, podwójne standardy blablablabla". Gdyz w kazdym watku na 100% pisza te same osoby, co w kazdym innym ( ͡º͜ʖ͡º)
@nabzd: c) nie, bo kupiłem na PCta, od 50 godzin bawię się świetnie, błędy się zdarzają ale nie są one na tyle krytyczne żebym nie mógł poczekać na kolejne łatki po których będzie mi się grało jeszcze lepiej.
@arcy81: usunąłem ten plik memorypoolbudgets.csv dla testu i okazało się, że nie miało to żadnego wpływu na wydajność. W necie wszyscy się jarali ile to przynosi wydajności po zmianie parametrów.
@macgar: i tu mają racje - restart pomagał bo #!$%@? silnik mam memory leaki przez co wydajność potrafi spać na ryj. Edycja tego pliku to XksDe, ludzie nie ogarniają że te ilości pamięci co tam były zapisane to gra już zajmuje zanim jeszcze intro się odpali.
Aż mi żal tych devów. Pracowali na wycieńczeniu od dawna, a teraz crunch to pestka przy wydawaniu na gorąco patchy na produkcie, który trafił do #!$%@? klientów. Trzymajcie się tam w tym cdpr.
@Official: Jeszcze w gamedev płacą programistom gorzej niż w innych branżach. W Big Pharma max 6h kodowania dziennie z przerwami na wykop. 6 dni pracy w tygodniu po 10-12h przez 1-2 lata - serio warto tracić najlepsze lata życia żeby syn prezesa miał na nowy jacht i dupy? Nie ma się co dziwić, że każdy kto ma trochę oleju w głowie stamtąd #!$%@?. Reszta kończy wypalona zawodowo. No i później wypuszczają
Komentarze (196)
najlepsze
To oni nawet testów nie skończyli robić ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°
Skoro poprawę widać po przejściu z 16 wątków na 32, to blokowanie gry na procku 8c/16t do tylko 8 wątków to głupota. Na intelu tego nie robią, ciekawe dlaczego. Przecież też
I tak źle, i tak niedobrze ¯\_(ツ)_/¯
a) jeszcze jak
b) nie wiem ale się domyślam
Nie róbcie histerii.
@Danuel: Optymista, raczej co najmniej za rok, albo dłużej ( ͡° ͜ʖ ͡°)