Jakiekolwiek problemy z zakupionym urządzeniem zgłaszaj wyłącznie do sprzedawcy i wyłącznie z tytułu rękojmi. Nigdy do producenta z tytułu gwarancji i nigdy do sprzedawcy z tytułu gwarancji, którą ma zrealizować producent. Od ponad 2 lat borykam się z problemami ze zmywarką BEKO, w której 3 razy naprawiany był ten sam element. Wszystko zgłaszane bezpośrednio do gwaranta, czyli do BEKO. Po 4tej awarii zażądałem od gwaranta (BEKO) wymiany urządzenia, tak się stało. Po 5 miesiącach zepsuł się ten sam element co w pierwotnej zmywarce. Zgłosiłem BEKO żądanie zabrania urządzenia i zwrotu środków za fakturę. BEKO odesłało mnie do sprzedawcy tj. MEDIAEXPERT. Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem odstąpienia umowy. MEDIAEXPERT zamiast tego zleciło BEKO naprawę i odrzuca reklamację z tytułu rękojmi, bo TO PIERWSZA NAPRAWA Z TYTUŁU RĘKOJMI JAKĄ ZGŁOSIŁEM SPRZEDAWCY.
Co więcej, BEKO nie wystawiło mi dokumentu wymiany urządzenia. MEDIAEXPERT musiało się zatem zgłosić do BEKO o potwierdzenie wymiany. Naprawę realizowało BEKO w ramach gwarancji, po zgłoszeniu otrzymanym od MEDIAEXPERT. Czyli MEDIAEXPERT zaciągnęło informacje od BEKO, wie o wymianie, o naprawach, ale w sumie niczego nie uznaje i realizuje (a w sumie nic nie realizuje, bo zrealizowało ją BEKO) pierwszą naprawę z tytułu rękojmi. Cyrk na kółkach.
Czyli MEDIAEXPERT zrealizowało naprawę w ramach rękojmi, na urządzeniu, którego nie sprzedało, a pierwotny zakup był sprzed ponad 2 lat, ale to i tak w sumie pierwsza naprawa...
Sprawa będzie miała dalszy ciąg, ale powtórzę jeszcze raz... WSZELKIE PROBLEMY Z URZĄDZENIEM ZGŁASZAMY SPRZEDAWCY I TYLKO Z TYTUŁU RĘKOJMI.
Komentarze (209)
najlepsze
Czajnik MPM zakupiony z oficjalnego sklepu na allegro, po pół roku podczas gotowania zrobił pyk i się zepsuło wieczko od czajnika za 189 zł.
Pisze do MPM na stronie co zrobić. Oni mi że do serwisu i dają mi listę serwisów. No to jadę tam i zostawiam czajnik. Po dwóch dniach info, czajnik do nie naprawienia i mam się zgłosić po odbiór i oświadczenie serwisanta.
Pisze do sklepu a
No i bonus, jak nam uznają reklamację, to sprzedawca pokrywa wszystkie koszty dostaw i montażu. W przypadku gwarancji dodatkowy koszty są po stronie nabywcy ¯_(ツ)_/¯
@Mirczydoslaw: cieżko jest nie uznać, bo to na sprzedającym ciąży udowodnienie że nie mamy racji.
Nieraz jest też tak, że sprzedający (bo to on zawsze jest stroną, nie producent) przesyła nasz towar dalej to producenta z pytaniem o opinie, i odpowiada nam z reguły po terminie xD
Dzień dobry,
w nawiązaniu do zgłoszonej reklamacji uprzejmie informuję, że reklamacja nie może zostać uwzględniona w żądanym zakresie, natomiast na podstawie uprawnienia ustawowego, wada fizyczna zostanie bezpłatnie usunięta poprzez naprawę.
Zapewniam, że dołożę wszelkich
za drugim razem to Ty wybierasz