Tak PiS pompuje miliardy złotych w prorządowe media. Jest najnowszy raport
W latach 2015-20 spółki skarbu państwa wydały na reklamy 5,4 mld zł. Faworyzowały TVP, Polskie Radio, media braci Karnowskich czy "Gazetę Polską", a unikały mediów krytycznych wobec obozu PiS
Logan00 z- #
- #
- #
- #
- #
- 139
Komentarze (139)
najlepsze
@Pomorski_Wilk: przede wszystkim:
- reklamowano w najbardziej popularnych mediach w Polsce,
- wydatki SSP na reklamy były nadal mniejsze mimo większych zasięgów
Przy skrajnie upolitycznionych publicznych mediach, dodatkowo za odpłatnością reklam byłby, to kolejny mechanizm do przesuwanie pieniędzy SSP na telewizję partyjną. To zły pomysł.
Ile to już #!$%@? poszło na Pisowskich apartczyków wraz z dodatkami i dotacjami? z 10mld będzie?
Wiesz co można za to zrobić? Choćby postawić ratownictwo medyczne do pionu, zlikwidować problem z dostępnością żłobków i przedszkoli, wybudować porządną linie kolejową przez cały kraj, czy choćby zmodernizować linie energetyczne.
@thampel5: Ja jako podatnik mam ból dupy, bo zamiast np: za te pieniądze zakupić choćby czołgi, to poszło do kieszeń Pisowskich apartczyków.
"Wyborcza" w 2020 r. dostała w takich reklamach 74 tys. zł, a marginalna "Gazeta Polska Codziennie" (średnia sprzedaż wydania papierowego to zaledwie 11 tys. egzemplarzy) - prawie 8,4 mln zł. Tygodnik "Sieci" braci Karnowskich zarobił ponad 20 mln zł, "Gazeta Polska" Tomasza Sakiewicza - blisko 13 mln zł, a "Do Rzeczy" Pawła Lisickiego - prawie