Witam,
Chciałbym zwrócić uwagę na sposób traktowania klienta oraz kompetencje pracownika firmy Polkomtel, który dał swój popis w redagowaniu odpowiedzi na moją reklamację dotyczącą bezpodstawnego naliczania opłat za ruch wap. Sprawa wygląda następująco: dezaktywowałem transfer danych oraz włączyłem usługę BIS (Blackberry Internet Service; szczegóły: //en.wikipedia.org/wiki/BlackBerry_Internet_Service), aby korzystać w pełni z BlackBerry. BIS w Plus, to tzw. BIS-B, czyli rozszerzony, gdzie korzystać z internetu można bezpłatnie (w ramach usługi) za pomocą APN blackberry. Wszelkie inne APN w telefonie wyłączyłem, oraz, jak wspomniałem wcześniej wyłączyłem u operatora transfer danych, korzystam z BlackBerry od ponad roku, natomiast klientem Plus jestem od blisko czterech lat przy czym płacę średni rachunek 170 zł, jak łatwo policzyć zostawiłem u nich już ponad 6000 PLN. I wszystko było pięknie do dnia, kiedy zalogowałem się do internetowego biura obsługi i tam zauważyłem, że naliczają mi kasę za transfer WAP, pomimo, że jest wyłączony, a korzystając z BIS najzwyczajniej nie potrzebuję z WAP korzystać. Wkurzony tym napisałem reklamację z prośbą o przeanalizowanie moich usług itd. Dziś dostałem odpowiedź na moją reklamację, którą pragnę Wam zaprezentować. Proszę, abyście zwrócili uwagę, jak kompetentnych pracowników posiada Plus GSM oraz, jaką wysokość rekompensaty mi zaproponowano. Osobiście uważam to za żenujące i traktuję to pismo, jako kompletny brak zainteresowania klientem, a nawet stosunek "olewający". Staram się wierzyć, że osoba podpisana pod pismem podjęła tę decyzję samodzielnie.
Komentarze (103)
najlepsze
Jesteś najzwyklejszym klientem, takim samym jak ten co od wczoraj jest w plusie.
Usługa BIS o której piszesz obejmuje jedynie email przesyłany przez ich serwer (jedno konto na stałe przywiązane do telefonu) a w wersji rozszerzonej również http (ale też tylko poprzez specjalne proxy na ich serwerze, które nie wszystko puszcza).
Przy wszelkich innych usługach transfer jest normalnie naliczany - a nawet gdybyś chciał sobie używać drugiego konta pocztowego
Mi kiedys wylaczyli telefon bo za duzo wg. nich gadalem - kazali zaplacic kaucje 1500 zl to mi odblokuja - a wszystkie rachunki byly płacone - czyt. 4 pierwsze - w 5 miesiacu zablokowali mi wychodzace - wiec powiedziałem @!#@!# OFF i nie zaplacilem...
Co do