Węzeł Kostomłoty to książkowy przykład patologii polskich dróg. Wypadki są...
Do wypadków i stłuczek dochodzi tam średnio półtora raza dziennie. Na czym polega wątpliwy fenomen węzła Kostomłoty, komu daje najbardziej popalić i jaka czeka go przyszłość?
power_bank z- #
- #
- #
- #
- #
- 243
Komentarze (243)
najlepsze
Rozwiązaniem dużej ilości wypadków na odcinku Wrocław-Legnica było by wprowadzenie odcinkowego pomiaru prędkości i pilnowanie zakazu wyprzedzania się tirów. To jest droga właściwie bez pasów awaryjnych, z bardzo krótkimi pasami rozbiegowymi, o bardzo dużym natężeniu ruchu. Bywa, że prawy pas stoi bo np. auta nie mieszczą się na zjeździe z A4. Gdy doda się
Ktoś kto śmiga 130-140kmh lewym się dziwi i jest wielkie bam.
Ruch tam taki, że żyletki między auta nie włożysz.
@kozik_wnb: A4 to kpina a nie autostrada. Ja bym tego ekspresówką się bał nazwać, wąsko, brak pasa awaryjnego, dużo źle zaprojektowanych zjazdów i ogólnie za wąska o jeden pas.
A to spoko, zleci raz dwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@uknot: No a nie? Patrz jak dwutygodniowy lockdown szybko zleciał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A2 na wysokości Poznania ma dodany 3 pas po 1-2 latach prac, męki z korkami i ruchem zwężonym i efekt jest taki że TIRy "tasują się" teraz wszystkimi 3 pasami (-‸ლ)
W ten weekend przejechałem ~700km z bagażnikiem rowerowym (4 sztuk rowerów). Wielu kierujących ma zdecydowanie większe zaufanie do moich możliwości przypięcia takich rowerów jak również do jakości tego bagażniku niż ja sam miałem. Wielu
@szuetam: zawsze to kilka milisekund więcej na reakcję, bo na sekundy nie da się tego przełożyć. Może 0,3s - czyli tyle co nic, ale zawsze coś. Dlatego też, to jest dystans który sam możesz trzymać i nie ma znaczenia czy jedziesz 5m za mną czy 50m skoro i tak nie możesz mnie wyprzedzić. Niestety wiele osób dostaje sraczki, gdy widzi przed
Ostatecznie masz do wyboru albo jechać 150 po lewym i jechać w miarę dynamicznie, albo jechać
@zbyslaw33: Albo skoro jest tam taki ruch, to dorobienie trzeciego pasa!
Daję sobie głowę uciąć że zwykłym matizem zrobiłbym to lepiej i sprawniej od większości szeryfów w swoich 2 litrowych suvach. Nie ważne czym, ważne jak