Ważny wyrok dla pacjentów. Sąd: przychodnia musi odbierać telefon od razu
Placówki medyczne, które w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia udzielają świadczeń z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, mają obowiązek takiej organiz
RzeczpospolitaPRAWO z- #
- #
- #
- 221
Komentarze (221)
najlepsze
Bo jak człowiek, to w ogóle nie do rozwiązania techniczne, mała przychodnia to kilkaset telefonów codziennie rano, większa to pewnie tysiące, do tego potrzebne jest całe duże call center.
@GajowyBoruta: Przynajmniej nie będzie odstawać od całej reszty.
@mango2018: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
przychodnia:
@Dlugi_1111: xDDDDDDDDDDDDDDDdddddddddd
Czyli "Dodzwoniłeś się
https://www.youtube.com/watch?v=iywH_yaL98g
Rano kilka osob na rejestracji, tłok przed okienkami, 3 osoby na zmianie (plus "kierowniczka", ale wiadomo ze kierowniczka to się takimi obowiązkami nie skala), każdy się pcha, emerytki nie słyszą, nie rozumieją pytań, 2min szukają dokumentów, ludzie się kłócą, jakiś dziad się awanturuje, a
widać ci ludzie lubią meć #!$%@?
Żeby odebrać wyniki trzeba w tej przychodni zapisać się do lekarza czyli:
"żeby się zarejestrować kazali przyjść rano od 7 żeby potem stać w
@LordDarthVader: ja od 5-tej do 7-mej stałem w kolejce, żeby dzieciaka zarejestrować. Potem do roboty a żona na 10-tą z dzieciakiem szła.
W opiniach placówki na google same oceny 1 o i opisy że recepcja udaje że nie słyszą nikogo xD
https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/zamow-e-recepte-na-ikp