@mariusz-lange: Z każdej można się pewnie czegoś nauczyć, ale w tym jakoś nie widzę potencjału. Symulatory obwodów istnieją od lat i opierają się na schematach, więc używając ich przynajmniej ogarniesz symbole elementów. Tutaj z tego co widzę są same "klocki"... prostymi układami można się pobawić, ale niewiele to da.
@mariusz-lange: podobne były od dawna wykorzystywane min. do nauki. Czasem dobrze jest zobaczyć projekt logiczny w formie fizycznej. Pewnie nawet symulowane są niektóre zjawiska fizyczne, więc można mieć namiastkę laboratorium bez ponoszenia kosztów.
Weźcie skończcie już z tymi nerdowskimi gównami dla pokurczów. Zacznijcie robić coś i chwalić się co robią ludzie sukcesu, albo jakieś wyczyny sportowe, ewentualnie prawdziwa sztuka, a nie jakiś informatyczny lub elektroniczy badziew w stylu DYI za frajer. Pryszczate to nerdowskie i totalnie antyspołeczne.
Zacznijcie robić coś i chwalić się co robią ludzie sukcesu
Daj spokój, robiłem bardziej zaawansowane rzeczy, to już dawno za mną.
@Kaviar: slabe 2/10. Ale fajnie ze ty sie wpisujesz w promocje ludzi sukcesu, wyniku sportu, etc. Przy okazcji wrzuc te swoje przyklady, chetnie nauczymy sie czegos.
@Fixeron: @szaloneneutrino: matko boska skąd wy się wylęgliście ¯\_(ツ)_/¯ 1. Unity to narzędzie. Można stworzyć gównogierkę, można symulować cały kosmos i wszystkie fizyczne niesnaski (vide Kerbal Space Program). Zresztą unity jest proste i wydajne do takich projektów - miał to postawić na unrealu bo komuś się unity nie podoba? Które ma wyższy próg wejścia jeśli chodzi stricte o kod, oraz samą jego integrację? Zawiera szereg niepotrzebnych bibliotek graficznych i samo
Komentarze (72)
najlepsze
Czasem dobrze jest zobaczyć projekt logiczny w formie fizycznej. Pewnie nawet symulowane są niektóre zjawiska fizyczne, więc można mieć namiastkę laboratorium bez ponoszenia kosztów.
@Kaviar: slabe 2/10.
Ale fajnie ze ty sie wpisujesz w promocje ludzi sukcesu, wyniku sportu, etc. Przy okazcji wrzuc te swoje przyklady, chetnie nauczymy sie czegos.
1. Unity to narzędzie. Można stworzyć gównogierkę, można symulować cały kosmos i wszystkie fizyczne niesnaski (vide Kerbal Space Program). Zresztą unity jest proste i wydajne do takich projektów - miał to postawić na unrealu bo komuś się unity nie podoba? Które ma wyższy próg wejścia jeśli chodzi stricte o kod, oraz samą jego integrację? Zawiera szereg niepotrzebnych bibliotek graficznych i samo