Będą przebudowywać dopiero co przebudowaną drogę. Nieudolność po wrocławsku.
Prezydent Sutryk poinformował o otwarciu ofert w przetargu na budowę trasy dla autobusów od ulicy Bardzkiej do pętli przy ul. Kajdasza. Szkoda, że dopiero co przebudowano tę drogę i nawet były w niej buspasy, które następnie zlikwidowano. Kiedy urzędnicy zaczną być sądzeni za taką niegospodarność?
Kowal13 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 80
Komentarze (80)
najlepsze
@Ogau: Moim zdaniem nie projektant! Bo w pierwszych projektach i wizualizacjach były dwie dwupasmówki, plus równolegle trasa tramwajowo/busowa i także równolegle dojazdówka do osiedli. Zamiast tego jest to co piszesz, plus trzy razy szerszy pas zieleni (na który ogłaszali ostatnio przetarg na nasadzenia, rozumiem że teraz to wszystko wytną).
Mam kilku znajomych z Jagodna/Kajdasza/Komedy i oni wręcz pozew zbiorowy szykowali przeciwko miastu bo pokupowali drogie mieszkania, ktróe miały być
@sVr1984: to akurat fejk
@sVr1984: to pewnie też ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sVr1984: pisałem na wykopie o likwidacji tego buspasa już 2-3 lata temu. Kolejne do likwidacji są na Traugutta i Pułaskiego. Pomoże to kierowcom i MPK, ale tu
Ale to
NIGDY.
Co wygrałem?
Cała reszta to natomiast kpina i nie śmieszny żart.
W Korei zanim postawią osiedle, to są już do niego drogi i metro. A tutaj nawet tramwaju "nie da się zrobić". W Europie robią miasta 10-minutowe, gdzie na osiedlu załatwi się większość potrzeb - tutaj załatwić to
To nie jest aż takie proste. Ludzie kupowaliby pewnie najtańsze chińskie samochody gdyby były u nas dopuszczone do sprzedaży. Nie ma ich, bo mają -5 gwiazdek NCAP ( ͡° ͜ʖ ͡°). Klienci by się znaleźli - są ludzie którzy muszą mieć samochód, ale nie mają pieniędzy. Dziś kupują gruzy z komisów.
Tak samo z mieszkaniami,
Ani manipulacja, ani nie manipulacja. Wszyscy się mylicie, nitk nie ma racji.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Drogę przebudowano bodajze 3-4 lata temu. W zupełnie absurdalny i nielogiczny sposób. W częsci pozostawiono równoległą drogę osiedlową, która służyła jako niezależny buspas. Po drugiej stronie zostawiono miejsce na tramwaj który miał jeździć jak np w okolicach popowic czy kozanowa, po zielonej trawce..
Teraz, kiedy
Witamy we Wrocławiu. Tutaj to standard.
Drogę się np. najpierw buduje, otwiera, następnie częściowo zamyka aby np. zmodernizować stare studzienki ściekowe, wymienić kable. Oczywiście część nawierzchni się zdziera.
Po co wpierw wyremontować/naprawić to co jest pod nawierzchnią przed jej modernizacją skoro można dwa razy zrobić to samo i również zarobić dwa razy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wracając do meritum... Po co zrobić