Przekopem przez Mierzeję płyną dziennie tylko trzy jednostki. Głównie żaglówki
Pół roku po otwarciu przekopu przez Mierzeję Wiślaną ta warta 2 mld zł inwestycja pozostaje praktycznie bezużyteczna.
kasza332 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 156
Pół roku po otwarciu przekopu przez Mierzeję Wiślaną ta warta 2 mld zł inwestycja pozostaje praktycznie bezużyteczna.
kasza332 z
Komentarze (156)
najlepsze
@ksab: a to prąd pompy itp na powietrze czy jak? Jaki jest koszt aby statek mogl przepłynąć przez kanal i nie koszt dla statku a koszt pradu, pracy czlowieka itp.
@Gozd: prąd? A koszt budowy? To kosztowało dwa miliardy i rachunek ciągle rośnie, koszt jednego przepłynięcia to pewnie na dzisiaj jakieś kilkadziesiąt tysięcy zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PS
Nim wyskoczysz ze śmiesznym przykładem z zakładami karnymi, sprawdź wpierw kto ma przewagę w zakładach psychiatrycznych.
- nigdy nie powstanie
- wydaja kase na lewo, to i tak nigdy nie powstanie
- projekty nie maja prawa sie udac, to nigdy nie powstanie
- projekty sa bez sensu, budowa nigdy nie ruszy
- projekt moze i ruszyl, ale na pewno sie nie skonczy
- projekt moze i sie skonczy, ale nie spelni swoich celow
- projekt sie skonczyl, ale pierwszego dnia po skonczeniu nie
@Pils: tak i nie. Kilkadziesiąt małych portów? Ciekawe gdzie. Tak realnie to chyba tylko Ustka, Łeba i Kołobrzeg miałyby sens.
Tylko, że port w Elblągu ma nad tymi małymi portami pewne istotne przewagi:
- port w Elblągu znajduje się tuż przy ekspresówce S7. Transport do centrum (3.5 godziny do Warszawy, na wschód i południe są