@kombajnbizon: Ale ze znacznie mniejszą prędkością. Jak zjedziesz to po kilku sekundach dojedziesz do tira, zwolnisz do 90 i ciężko potem wbić się na lewy pas gdy jest tam łańcuszek samochodów.
@wieczny-student: Zależy kogo! Nissanem 2 z hakiem zatrzymałem się przed przejściem, facet Passatem tego nie zauważył. Hak się zgiął aż do zderzaka. żeby nie on miałbym paska w bagażniku- a jemu nic, mała rysa w zderzaku. Ale wiem, jakie duże znaczenie ma dobre ustawienie zagłówka!
Jak miał małe dzieci, które spały to wiedział, że zbyt gwałtowne hamowanie na początku mogło im wyrządzić większą krzywdę, np. uszkodzenie kręgu szyjnego
@DinguMkembe: Małe dzieci wozi się na foteliku tyłem do kierunku jazdy. Wiem że dzieciaki szybko wyrastają i zazwyczaj większe jadą przodem (chociaż są bez problemu dostępne odpowiednie foteliki), no ale wtedy to się nie #!$%@? i trzyma dystans, właśnie dlatego że może być potrzeba awaryjnego hamowania.
Komentarze (159)
najlepsze
@beerman: czyli nie byl ok
@beerman: 1.5s to słaby dystans, co najmniej 2s, a najlepiej 3s
Nissanem 2 z hakiem zatrzymałem się przed przejściem, facet Passatem tego nie zauważył. Hak się zgiął aż do zderzaka. żeby nie on miałbym paska w bagażniku- a jemu nic, mała rysa w zderzaku. Ale wiem, jakie duże znaczenie ma dobre ustawienie zagłówka!
@DinguMkembe: Małe dzieci wozi się na foteliku tyłem do kierunku jazdy. Wiem że dzieciaki szybko wyrastają i zazwyczaj większe jadą przodem (chociaż są bez problemu dostępne odpowiednie foteliki), no ale wtedy to się nie #!$%@? i trzyma dystans, właśnie dlatego że może być potrzeba awaryjnego hamowania.