Dwusuwowy silnik bez zaworów, wałka rozrządu i wału korbowego. Ma 500cm3 i 120KM
Wbrew pozorom silnik spalinowy da się wciąż wymyślić na nowo. INNengine hiszpańskiej firmy o tej samej nazwie ma zaledwie 500 cm3 pojemności i waży niecałe 40 kilogramów, a mimo to generuje 120 KM. Formalnie można go też nazwać "dwusuwowym", choć z klasycznym dwusuwem nie ma nic wspólnego.
BlogoslawionyTwarozyc z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 116
Komentarze (116)
najlepsze
nie spala oleju. smarowanie jest od srodka.
moze byc fajny jezeli nada sie jako generator bo jest maly, lekki i moze bezobsługowy. Ale poczekał bym z optymizmem.
Primo: On ma cos na miare walka rozrzadu i walu korbowego. Te pierscienie na koncach sa nieco podobne do rozrzadu i walu razem.
Mja nieco wad bo tloki beda musialy dzialac ze skladowa promieniowa i w rezultacie zuzycie bedzie sie odbywac w cylindrach/tlokach/prowadnicach.
Niby nic strasznego ale jednak nieco inny rodzaj obciazenia jak
@kwanty: generator prądu?
@matu: czy ty właśnie stworzyłeś hybrydę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak nie ma zaworów to na co rozrząd
Zalety:
To co opisane w nagraniu czyli moc/masa, moc/pojemność, prostota konstrukcji. Możliwe, że krzywka robiąca za wał korbowy będzie mieć lepszą "krzywą" i dzięki temu lepszy ruch tłoka niż przy klasycznym wale korbowym. Smarowanie lepsze niż w typowym dwusuwie.
Wady:
Będzie spory problem z czystością spalin, nawet bez dodawania oleju do paliwa. Zapewne spore spalanie w przeliczeniu na