Tysiące mandatów bezpodstawnych? Chodzi o pieszych wchodzących na przejście
Kompromitacja mediów i policji. Tak - w jednym zdaniu - podsumować można stanowisko Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim, który zajmował się ostatnio kwestią mandatów pieszych.
lubiemotoryzacje z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 261
- Odpowiedz
Komentarze (261)
najlepsze
@piotras-kbw: Większość niebieskich tam jest, bo jest emeryturka, 13., mundurówka, wczasy pod gruszą, różne dodatki etc., jednocześnie próbując całą służbę jako tako przebombić w radiowozie. To jest obraz policji, a kto tam idzie dla idei, to szybko się zdziwi.
To raczej kierowcy mogą mieć problem, jak posłuchają autora artykułu. Bo w innym sądzie mogą za to samo dostać jednak mandat czy grzywnę. Sąd Rejonowy to w
To jest wypisz-wymaluj sytuacja w stylu "jeden rabin powie tak, drugi rabin powie inaczej".
@januszerka: Ten wyrok pewnie nawet prawomocny nie jest.
@Fly_agaric: Też tak uważam, tzn zakopmy to gówno bo jeszcze ktoś pomyśli, że
A te debile w rządzie pod publikę ustanowili w takich warunkach zrobili z pieszych "święte krowy", to że nie mamy "pogromu pieszych" zawdzięczamy tylko i wyłącznie kierującym samochodami.
Jak dla mnie wzorem przepisów w tej kwestii są
@manjan: Tak, to jest plaga. Albo takie baby, co to się czają 3 metry od przejścia i rozpoczną toczenie się w jego kierunku dopiero wówczas, jak na obu kierunkach zatrzyma się po 5 samochodów...
Jeśli uważasz, że masz szansę z 2 tonami to życzę szczęścia w tej ruletce. I pamiętaj z pierdla się wychodzi a z trumny nie. Ocenę czy warto się pchać pod samochod zostawiam tobie.
Ja przed wejściem na pasy upewnię się, że w ogóle mogę postawić nogę na przejściu, żeby nie trafić na jakiegoś debila, który za późno wciśnie
pieszy ma stanąć i się rozejrzeć czym sygnalizuje zamiar wejścia na pasy. tyle w temacie
@rycerz01: Tak, powinien ale jeśli kierowca popełni błąd i rozjedzie pieszego to zginie pieszy nie kierowca. Pieszy porusza się 10 razy wolniej, więc ma 10 razy więcej czasu na analizę otoczenia. Kierowca ma statystycznie większe szanse na nie zauważenie pieszego. Pieszy natomiast ma statystycznie większe szanse na zauważenie pędzącego samochodu.