@niecodziennyszczon: bo firmy muszom teraz kombinowac bo placa mininmalna wysoka i nie stac ich na utrzymanie maszyn bo sa tak zajeci pozwoleniami, urzedami dozoru technicznego, ze nie ma czasu nawet maszyn utrzymac1!!!one
Wiem, że się #!$%@?, ale nie branża dźwigowa, tylko branża żurawi wieżowych. Dźwigi to są windy osobowe. Wiem, że to #!$%@?, ale taka jest oficjalna nomenklatura. Koniec #!$%@? się.
W PL pracownik jest niepotrzebnym kosztem. Każdy właściciel płacze na myśl, ile musi swoich pieniędzy wydać na pensje. A mógłby za to kupić nowy dom czy jacht...
Eh, jak ty lubisz to generalizowanie ("stan żurawi w Polsce") i wyolbrzymianie problemów.
Przykład jednego, wyruchanego przez kilka brygad budowlanych starego VW Transportera, to nie jest przykład reprezentatywny dla wszystkich pojazdów w Polsce.
Po drugie, inspektora UDT nie interesuje, czy masz syf w kabinie, tak jak diagnosty nie interesuje, czy w tym T4 po stadzie budowlańców dywaniki są odkurzone. To ma działać, hamować, skręcać, mają świecić światła i ogólnie ma być sprawne.
Komentarze (179)
najlepsze
Dźwigi to są windy osobowe. Wiem, że to #!$%@?, ale taka jest oficjalna nomenklatura.
Koniec #!$%@? się.
Każdy właściciel płacze na myśl, ile musi swoich pieniędzy wydać na pensje. A mógłby za to kupić nowy dom czy jacht...
Przykład jednego, wyruchanego przez kilka brygad budowlanych starego VW Transportera, to nie jest przykład reprezentatywny dla wszystkich pojazdów w Polsce.
Po drugie, inspektora UDT nie interesuje, czy masz syf w kabinie, tak jak diagnosty nie interesuje, czy w tym T4 po stadzie budowlańców dywaniki są odkurzone. To ma działać, hamować, skręcać, mają świecić światła i ogólnie ma być sprawne.
czyli z którego?! ( ͡° ͜ʖ ͡°)