Przejazd elektrykiem z Wielkiej Brytanii do Polski
Czyli 8 postojów na ładowanie, koszt 177funtów (922zł). Czas trwania 36 godzin, oraz problemy z płatnością za ładowarki oraz ich działaniem. Długość podróży ok 1600km
toniemojekonto1 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 378
Komentarze (378)
najlepsze
Natomiast nadal największym problemem będzie to gdzie to ładować. Bo jak np. dostosowac istniejące blokowiska do czegoś
Wielka Brytania jest wyspą, nie da się do niej samochodem dojechać bo jest morze, ocean. Wykopki wszystko łykają.
@zkrizz3: to nie będziesz miał problemu z wrzuceniem screena z apki, bo jeszcze Ci się nie nadpisało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Elektryki to lepsza technologia i jako kraj bez zasobów gnoju powinniśmy to wspierać.
Na pohybel spaliniakom, moj następny to elektron choćby używany.
jeszcze nikt na świecie nie udowodnił, że elektryk to nawet 1/8 używalności spalinówki. do tego ma mniejszą efektywność energetyczną - 40%-50% spalinówki, 15% elektryka. elektrownia węglowa (70% energii w Polsce, 85% energii w Niemczech), straty na przesyle (15-35%). ja #!$%@?.
przecież nikt ci nie broni pedałować do śmierci
nikt normalny nie jezdzi takiej trasy samochodem.
elektrycznym to juz w ogole.
a jak kogos stac na tesle to stac na normalny transport na tej trasie.
takie trasy w ciagu 24godzin pokonują biedaki zapakowane po dach słoikami i uzywanym agd, zeby sprzedac na rubieżach ( ͡° ͜ʖ ͡°) z
Jeśli chodzi o testy długodystansowe elektryków to tu https://docs.google.com/spreadsheets/d/1V6ucyFGKWuSQzvI8lMzvvWJHrBS82echMVJH37kwgjE/edit#gid=15442336 jest najlepszy zbiór danych (z kanału https://www.youtube.com/@bjornnyland)
Dobry elektryk jest w stanie zrobić trasę w podobnym czasie jak auto spalinowe.
@gundis24: Ale to Tesla, albo w Szwecji/Norwegii, albo gdzie masz obcykane wcześniej ładowarki. Bjorn testuje to w "idealnych" warunkach, gdzie wie, że nie będzie czekał na ładowarkę, a czasami odejmuje czas, bo coś tam się zadziało, np korek.