Dacia miażdży konkurencję wszędzie tam, gdzie samochód jest potrzebą
Dacia jest europejskim fenomenem. Z niszowej i nie ukrywajmy tego, wyśmiewanej niegdyś marki, stała się jednym z najchętniej kupowanych samochodów.
francuskie z- #
- #
- #
- 363
Dacia jest europejskim fenomenem. Z niszowej i nie ukrywajmy tego, wyśmiewanej niegdyś marki, stała się jednym z najchętniej kupowanych samochodów.
francuskie z
Komentarze (363)
najlepsze
- wywalić ten wyświetlacz, nawigacja jest w telefonie
- zamiast alusów zwykłe koła i kapsle
- wszelkie czujniki parkowania, cruise control i inne takie
- przyciemniane szyby :)
-
Raz był to Logan a raz Sandero. Oba miały mniej niż 10k przebiegu.
Na pierwszy rzut oka wszystko fajnie, dość ładnie wykonane, nawet wygodne, mało palą.
Nawet miałem przez chwilę myśl czy by sobie takiego nie kupić.
Jednak jak pojeździłem tym Sandero przez 6 dni to już się nie zastanawiam.
Wszystko w tym aucie drażni po paru dniach używania.
Podłokietnik tragiczny, wąski, niewygodny.
Ale Sandero to porażka, wersja stepway w wersju full wypas to koszt 94 tys PLN (z silnikiem 1.1 benz lub 92,6k za silnik z lpg)
No fajnie, że jest klima automatyczna, kamera cofania, czujniki przód tył, grzane dupy, android auto i szkalny dach ale to nadal sandero, które nie ma np regulacji lędźwi z w siedzeniu kierowcy.
Jak sandero było po 30+-k w 2009r i okolicach to było tanio.
Teraz ta używana "fura" po 13 latach ponad dalej kosztuje 10-15k. Mało aut aż tak trzyma wartość :P.
Mam taką w rodzinie jedną z klimą i 1.4mpi i ojciec emeryt jest zadowolony.
Nie da się nią jeździć powyżej 110kmh bo miota jak szatanem, ale