Dobrze pokazane ale dziś się już takich układów nie stosuje. Dziś w chłodnicy nie ma korka na płyn. Płyn wlewasz do zbiornika wyrównawczego, który ma korek o specjalnej konstrukcji, do zapewnienia optymalnego ciśnienia
@menelki: Jak dla mnie to mi wygląda na silnik górnozaworowy od Warszawy. Kto dziś buduje takie kloce i to jeszcze z 8 zaworami? Poza tym nikt nie stosuje wiatraka napędzanego od silnika, a obecnie zawsze jest sterowany termostatem elektrycznym. Tym niemniej zasada działania prawidłowo przedstawiona. Czepiłbym się, że brak jest wskazania małego obiegu, w którym ogrzewana jest jeszcze kabina, ale ktoś już to powyżej wytknął. Śmiesznie satysfakcjonujące jest patrzeć na to,
@yolantarutowicz: A wyobraź sobie te wszystkie elektryki, niby nie spalają paliwa, ale są cięższe i zużywają bardziej opony i hamulce. Pył z opon i klocków hamulcowych też jest szkodliwy.
Komentarze (66)
najlepsze
Dziś w chłodnicy nie ma korka na płyn.
Płyn wlewasz do zbiornika wyrównawczego, który ma korek o specjalnej konstrukcji, do zapewnienia optymalnego ciśnienia
Śmiesznie satysfakcjonujące jest patrzeć na to,
@retropedro666: a szybkowary i gotowanie wody w górach, to nie działa raczej w drugą stronę? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora