CPK to megalomania? Jest przepłacone? To tylko łąka? Mity o CPK
Jeśli chcesz się rozwijać to musisz robić rzeczy na granicy swoich możliwości, nie da się inaczej - w pracy, na siłowni, w sporcie. Tak samo państwo - bez stawiania sobie trudnych wyzwań zbudujemy sobie "Polskę minimum" - bez ambicji, bez perspektyw, bez nadziei. Ot, żeby była ciepła woda w kranie
Denaturatus z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 324
Komentarze (324)
najlepsze
A kto to #!$%@? jest? Ten siatkarz?
@Danuel: pisowski piesek z Twittera.
Lotnisko w Baranowie powoli musi być budowane ale nie kosztem lotnisk w pobliżu.
LOT w tej chwili ma 15 787, z czego cześć w sezonie letnim lata czartery, są jakieś loty z lotnisk regionalnych, latał też z Budapesztu. Realnie będzie <10 wylotów dalekodystansowych dziennie z Okęcia. Szału nie ma, a cześć pasażerów startuje zagranicą, więc dla nich kolej to nie opcja.
Nam jest dobre i duże lotnisko o znaczeniu międzynarodowym, najlepiej światowym, potrzebny. Bo inaczej będziemy zawsze peryferią.
Jeszcze dodatkowo należy zauważyć, że jesteśmy największym Państwem w naszym obszarze gospodarczym, patrz TSI.
Inaczej jest jak autor mówi: Wszystko będzie szło przez Niemcy, i bez zgody Niemiec nic nie będzie.
W jakim celu?
Co to lotnisko ma dać?
Osoby latające do Polski korzystają z lotnisk regionalnych, a tak potem mamy zagrywki jak za Pis - uwalanie Śląska, żeby na wschód latać.
Zamawiasz paczkę lotniczą z Chin, ta leci do Frankfurtu, Niemiecki urząd celny podbija pieczątkę i dorzuca do Niemieckiej skarbonki parę centów/euro, dopiero potem Twoja paczka DHLem trafia do Polski do polskiego przewoźnika (np. polskiego odziału DHLa). Kto na tej przesyłce zarobił? Lotnisko we Frankfurcie, Niemiecki urząd celny, Niemiecki przewoźnik, Polski przewoźnik (?).
Gdyby ta przesyłka została nadana np. koleją to