W metrze w Seulu będzie się jeździć tylko na stojąco
Kilka kursów w godzinach szczytu w seulskim metrze będzie realizowanych wagonami bez siedzeń. Jest to sposób na zwiększenie liczby miejsc w zatłoczonym transporcie publicznym. Cena biletu to równowartość 4,4 zł (za kurs do 10 kilometrów), a miasto dopłaca do metra prawie 3 mld złotych rocznie.
plainview z- #
- #
- 10
- Odpowiedz
Komentarze (10)
najlepsze
Co do niskiego standardu - to nie tak. Na szeroko rozumiany standard zbiorkomu składa się wiele aspektów: komfort, prędkość, dostępność, punktualność - z tych najważniejszych. Dla jednego ważnym będzie siedzieć, dla drugiego dotrzeć punktualnie na czas, dla innego mnogość (bliskość) stacji. I rzadko kiedy da się zapewnić każdy z parametrów na poziomie odpowiadającym każdemu
@Ksebki:
Bo i po co więcej jak i tak nie ma dokąd "polecieć"?