Kierowca o autobusach elektrycznych: zamiast jednego pojazdu potrzeba dwóch
Gdy przyjdzie zima, autobusy elektryczne będą musiały walczyć ze śniegiem i mrozem, koła będą się ślizgały przy ruszaniu, więc ich zasięg jeszcze szybciej
blastocysta z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 142
Komentarze (145)
najlepsze
Elektromobilność to samo zdrowie. A dzieci jakie wysportowane dzięki pracy w kopalniach kobaltu!
To ma sprawność rzędu 30% więc trzeba będzie spalić 4x tyle tego ekodiesla jak w normalnym autobusie. To
@Morf:
Superkondensator nie jest przeznaczony do napędu aut. To nie te rzędy wartości magazynowanej energii.
Jazda bez ogrzewania, w trybie eko, 95 na godzinę na ekspresówce. Auto dwuletnie z przebiegiem ~15kkm więc niezajechane.
Elektryki są fajne jako drugie albo i trzecie auto, do jazdy wokół komina, do użytku komercyjnego to jest patologia.
Komentarz usunięty przez moderatora
Wiadomo, że to #!$%@?. Ekologii w tym niewiele, tylko nakręcanie sprzedaży.
Jednak możemy pomóc sobie. Korki, spaliny i smog w miejscach o największym zagęszczaniu ludności, czyli w miastach, to ogólnie kiepski stan rzeczy. Oddychanie nie jest opcjonalne, zaś oddychanie powietrzem bez spalin, które bądź co bądź są toksyczne, nie poprawia nam zdrowia ani nie wydłuża życia...
Pozbywanie się spalin z miast to ogólnie dobry kierunek.