Mróz i zasięg elektryków. Test 15 aut i druzgocący wynik
Gdy tylko temperatura spada poniżej zera, zużycie energii w samochodach elektrycznych wzrasta nawet o 70 proc.
lubiemotoryzacje z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 267
Gdy tylko temperatura spada poniżej zera, zużycie energii w samochodach elektrycznych wzrasta nawet o 70 proc.
lubiemotoryzacje z
Komentarze (267)
najlepsze
podobny model myślenia:) czas na pięćdziesiątą dawkę:)
przypominajacą, że to dobra decyzja:)
@Dr-Livingstone: pomogły wielu w zrobieniu geszeftu
@ChwwD: sądzisz, że to żart, bo to przecież absurdalne ? Żebyś się nie zdziwił za jakiś czas.
Dobry jezu, to jak to się w takim tempie nagrzewa, to on musi w zimie klekotać lepiej jak diesel, tylko w elektryku klekoczą jaja kierowcy z zimna xD
W jakimkolwiek spalinowym, nawet w dieslu, ciepło z kratek leci po kilku minutach, no załóżmy po 5 przy normalnej jeździe. Przecież to
@tellet: Przejedź całą Warszawę żeby pod koniec było 30 stopni w kabinie.
W starym dieslu po 5 minutach zazwyczaj leci coś w okolicach 15-20 stopni w takich mrozach.
Wolnossące benzyny po 5 minutach walą żarem w -7.
o #!$%@?, co za komfort podróżowania XD
w ogóle nie sądziłem, że trzeba te ich akumulatory podgrzewać
Czy ja dobrze rozumiem, ze zamiast ustawic np 25C to wlaczyli ogrzewanie na
@jasonfly: wiesz po 2 minutach musieli okno uchylić bo za gorąco było xd
Warto przeczytać artykuł aby wiedzieć czemu tak robili.
77kWh baterii pozwala na przejechanie zimą, w trybie mieszanym około 250km. Latem ten wynik jest wyższy i dochodzę do 350 a nawet 380km.
Wnioski po 16000 przejechanych kilometrów.
Największy minus jaki jest to ograniczona moc ładowania. Ładowarki typu 140 czy 150 kW ładują z mocą 50-75... co niestety wydłuża czas pod marketem (służbowe auto, ładowane na mieście DKVką).
Ale są plusy xd