Inflacja spada, a opakowania produktów są coraz mniejsze
Jednym z najmocniej zauważalnych efektów rosnących cen było zmniejszanie przez producentów opakowań najróżniejszych produktów, by ukryć podwyżki. Zauważa to ponad 80 proc. Polaków. Ale trzeba się do tego przyzwyczaić.
szyna352 z- #
- #
- #
- 172
- Odpowiedz
Komentarze (172)
najlepsze
Nie po to powstały wielkie koncerny, nie po to skupowali marki, konsolidowali rynek by było dostępnie. I tak teraz jest tanio. Jak zniknie gotówka to wszystko będzie tak drogie, że starczy nam na podstawowe rzeczy i kilka abonamentów na
@kryminalnykwadrans: Podnieść cenę, a nie lecieć w #!$%@? w konsumentem. Downsizing powinien być traktowany jako świadome wprowadzanie konsumenta w błąd i karany przez UOKiK. Przeciętny konsument to konsument o średniej uwadze, kierujący się nawykami zakupowymi i zwracający uwagę na cenę produktu. Producent, który zmniejsza opakowanie, aby cena na etykiecie wyglądała na standardową z premedytacją wykorzystuje ten fakt.
@kryminalnykwadrans: Literalnie to zakres kompetencji tego urzędu.
W tej chwili manipulujesz, ale cieszy fakt, że wykopowicze żądają od Unii dobrych regulacji rynku. Faktycznie w zakresie gramatur opakowań można by poczynić pewną standaryzację opakowań.