Inflacja spada, a opakowania produktów są coraz mniejsze
Jednym z najmocniej zauważalnych efektów rosnących cen było zmniejszanie przez producentów opakowań najróżniejszych produktów, by ukryć podwyżki. Zauważa to ponad 80 proc. Polaków. Ale trzeba się do tego przyzwyczaić.
szyna352 z- #
- #
- #
- 172
- Odpowiedz
Komentarze (172)
najlepsze
Jeżeli duże firmy, dajmy na to Lotte, Wawel zmniejszają bezpodstawnie rozmiary czekolad i powiększają marze, to dlaczego w to miejsce nie wchodzą mniejsi, lokalni producenci czekolady, którzy mogliby od tej pory konkurować nie tylko jakością ale i ceną?
Ok...
Firma się rozwija, rozwija rozwija...aż nagle po roku okazuje się że taki Lidl może cię szantażować, bo jak nie dasz zniżki większej to nici z biznesu.
Producent mówi że za energię trzeba 100 % prawie więcej....a żeby tyle zamówień było
Współpracę z sieciami też znam, z opowieści. Pani, która hodowała warzywa dla Oszołoma nie chciała sama ich jeść...
Te wszystkie triki negocjacyjne też znam, plus dla mnie odjechane rzeczy jak np "półkowe".
Wyniosłem się na wieś ostatnio, do Lidla
Komentarz usunięty przez autora
Jest późny kapitalizm, wszędzie wielkie korporacje i monopole.