Internauci przeciwko właścicielowi sklepu internetowego
Ponad 40 osób walczy o zwrot około 31 tys. zł ze sklepu internetowego, gdzie przez kilka miesięcy bezkarnie zbierano zamówienia na towary, lecz nikt ich nie wysyłał. Nie wiadomo nawet, czy te towary w ogóle były w jakimkolwiek magazynie.
manta_v5 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 20
Komentarze (20)
najlepsze
Brak takiej opcji w sklepie powinna natychmiast nas zaalarmować.
nawet jeśli jakaś strona to nie oszustwo, to i tak strona może być np porzucona, a dane nadal wisieć jakiś czas, i wtopienie kasy gotowe.
Albo połowa towaru w ogóle nie istnieje w magazynie tylko na stronie sobie wisi, a jak wpłacisz z góry to ci mówią że tego nie mają i problemy odzyskaniem kasy jak w sprawie ze stroną z mp3kami, albo
Ale jak ejst to jakiś mało znany sklep to ja bym w ogóle nie ryzykował