<h1>Update #2: 2011-11-18 10:38</h1><br />
<br />
Dzisiaj nastąpił kontakt ze sklepu: doślą figurkę i przepraszają za tak długi czas oczekiwania. Poczułem się zobowiązany o tym poinformować ;)<br />
<br />
<h1>Update #1: 2011-11-18 01:28</h1><br />
<br />
Po komentarzu @wiewiorpl sprawdziłem stronę z produktem i oczywiście już jej nie ma: <a href="//muve.pl/pc/role-playing-rpg/fallout-3-game-of-the-year-edition-pc-pl-figurka-vault-boy/1215" rel="nofollow">//muve.pl/pc/role-playing-rpg/fallout-3-game-of-the-year-edition-pc-pl-figurka-vault-boy/1215</a> (<a href="//goo.gl/sYmeO" rel="nofollow">tak wyglądała w google cache</a>). Zamiast tego widzimy stronę: <a href="//muve.pl/pc/role-playing-rpg/fallout-3-game-of-the-year-edition-pc-pl/1215" rel="nofollow">//muve.pl/pc/role-playing-rpg/fallout-3-game-of-the-year-edition-pc-pl/1215</a><br />
<br />
Zwróćcie uwagę, że ID produktu jest to samo: 1215. Ktoś pięknie pozamiatał sprawę, oczywiście bez jakiegokolwiek kontaktu ze mną. To się nazywa full profesjonalne podejście do problemu.<br />
<br />
Witam Szanowne Grono Wykopowiczów!<br />
<br />
Obiecałem sklepowi //muve.pl, że zrobię "reklamę" usługom, jakie świadczą swoim klientom.<br />
<br />
Przygodę ze sklepem zacząłem 10 listopada tego roku, kiedy to zamówiłem Fallout 3 Game Of The Year Edition (PC) PL + Figurka Vault Boy. Grę Fallout 3 kupiłem zaraz po premierze, teraz chodziło mi tylko o DLC, w tej edycji dostępne są wszystkie, a dodatkowo dostępna jest figurka Vaule Boy'a, więc skusiłem się na ten produkt.<br />
<br />
Wszystko szło sprawnie i szybciutko, "już" 14 (po drodze było Święto Niepodległości i weekend, więc te 4 dni można przeżyć) zamówienie zostało wysłane i we wtorek 15 mogłem cieszyć się przesyłką.<br />
<br />
Było tylko jedno ale: dostałem samą płytę, nigdzie nie było figurki Vault Boya. Pomyślałem sobie: "każdemu się może zdarzyć". Chwyciwszy za telefon już po 30 minutach dodzwoniłem się do sklepu tylko po to, żeby dowiedzieć się, że nie mają żadnej możliwości sprawdzenia zamówienia, trzeba to zrobić na magazynie, z którym kontaktu nie mają, muszę wysłać emaila.<br />
<br />
Znalazłem adres na stronie, posłałem zgodnie z formatem, o który proszą i czekałem na odpowiedź. I czekam na nią nadal.<br />
<br />
Dzisiaj przez ponad godzinę nie udało mi się dodzwonić do sklepu (próbowałem na dwa numery wewnętrzne - sklep oraz dział handlowy). Wysłałem dzisiaj rano oraz po obiedzie dwa emaile na wszystkie dostępne na stronie adresy emailowe, bez odzewu. Jako, że ostatni email zawierał klauzulę, iż brak odpowiedzi oznacza zgodę na opisanie tejże sytuacji na wykopie, niniejszym to czynię.<br />
<br />
<h1>Ostrzegam przed sklepem <a href="//muve.pl" rel="nofollow">//muve.pl</a> - towar wysyłają w rozsądnym czasie, jednak kiedy potrzebny jest jakikolwiek kontakt ze sklepem, nie da się nawet ocenić tego kontaktu, bo go po prostu nie ma. Zastanówcie się więc dwa razy, czy aby na pewno chcecie z nimi robić biznes.**</h1><br />
<br />
Pozdrawiam,<br />
koniczynek
Komentarze (5)
najlepsze
Wgoty jest tylko dlc.
Chciałem nawet do niego teraz dać linka, szukam, i co widzę? http://muve.pl/pc/role-playing-rpg/fallout-3-game-of-the-year-edition-pc-pl/1215 - w nazwie produktu nie ma już "+ Figurka Vault Boy". Posprzątali bardzo ładnie. Kiedy ja kupowałem grę, link do produktu wyglądał tak: http://muve.pl/pc/role-playing-rpg/fallout-3-game-of-the-year-edition-pc-pl-figurka-vault-boy/1215
Z opisu produktu zniknęło to, czego