To moje auto, nie widzę w tym ani mojej winy, ani poprzedniego właściciela. Podkreślam - nikt tu nie płacze nad poniesionymi kosztami, stać mnie było na te naprawy i z całą swiadomością się ich podejmowałem - znałem cennik przed rozpoczęciem prac za kazdym razem. Jednie widzę winę bmw i może tego że nie zrobiłem porządnego reaserchu ws samego modelu.
Zaczynając od poczatku, miałem przerwę w pracy 2-3miesiące i chciałem kupić coś na
Coś mi piszczało pod maską, okazuje sie że w BMW jest takie wilekie koło pasowe, które jest wypelnione gumą i ona parcieje z czasem. Mozna kupic zamiennik, ale podobno piszcza tak samo jak zuzyte, wiec zamowili po znizkach w ASO 1300zł..
Przewydy hamulcowe giętkie były popękane, nie widziałem 12 letniego auta w ktorymprzeowdy były by w takim stanie, podobno w e90 to normalnka - wina producenta.
@kielbasazdzika: W pełni się z tobą zgadzam, to jest odwieczny dylemat, starsze wyższej klasy, czy nowe i problem z głowy. A jak używane to jedno trafi sie lepsze inne gorsze. Ja za 35 nie mogłem znaleźć innego modelu auta oprócz e90 które by mi w tym czasie odpowiadało.
Jednie widzę winę bmw i może tego że nie zrobiłem porządnego reaserchu ws samego modelu.
Zaczynając od poczatku, miałem przerwę w pracy 2-3miesiące i chciałem kupić coś na
Przewydy hamulcowe giętkie były popękane, nie widziałem 12 letniego auta w ktorymprzeowdy były by w takim stanie, podobno w e90 to normalnka - wina producenta.
Moją fanaberią była wymiana tulejek mechanizmu