Dlaczego Flixbus nie szanuje pasażerów? Bo nie musi...
Postanowiłam się z Wami podzielić historią, która nie jest zabawna. Kosztowała mnie mnóstwo nerwów, nieprzespaną noc i dzień nieobecności w pracy. Dlaczego? Zepsuł się autobus firmy FlixBus.
z- 214
- #
- #
- #
- #
Za przewozy na tej trasie płacę regularnie 79,90 zł i nie zależało mi na wykorzystaniu firmy, ale pokazaniu praktyk, które tej
Podróżowałam na tej trasie 12 razy. Za żaden z przejazdów nie zapłaciłam 2 zł. Najniższa cena wynosiła 69.90 zł. W związku z tym zwrot kosztów przejazdu wydaje się naturalny
Fakt, że posiadam samochód nie obliguje mnie chyba do wykorzystywania go na tej trasie...? I przykro mi, ale to Ty kojarzysz mi się z Januszem, co siedzi za kompem, drapie się po jajach i zamiast konstruktywnej krytyki pisze, co
I ja mam w dupie te 50 zł, przeżyję bez nich. Nie mam zgody na takie traktowanie pasażerów ze strony firmy. I
Firma w takich sytuacjach zachęca do wypełnienia formularza reklamacyjnego po to, żeby dać rabat