@YellBe: nie mamy takich planów w najbliższym czasie
@rosio23: Proszę, sprawdź, czy w telefonie masz włączony moduł NFC oraz czy nasza aplikacja jest domyślną do płatności Twoim urządzeniem. Jeśli tak wtedy wyłącz płatności telefonem w naszej aplikacji (Moje finanse> Visa Zbliżeniowa), odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. To powinno pomóc, jednak gdyby kłopot nie ustąpił, napisz do nas na czacie w Moim ING. Wtedy specjaliści sprawdzą w systemie Twoją kartę :)
@ING_Bank_Slaski pomogło samo zainstalowanie Google Play
@rosio23 cieszę się, że już działa. Dzięki za wiadomość :)
@Kramarz: Od dziś klienci zewnętrzni mogą składać wnioski o kredyt hipoteczny :) Szczegóły oferty poznasz chociażby na naszym czacie- https://www.ing.pl/kontakt/czat?skill=02
- 0
@ING_Bank_Slaski: No i fajnie, dziękuję za informacje :)
ING Bank Śląski
- ul. Sokolska 34, Katowice
- https://www.ingbank.pl/indywidualni
Biuro maklerskie samodzielnie dokonuje zmiany wariantu konta maklerskiego z aktywnego (płatnego) na elastyczne (bezpłatne), aby zapobiec narażaniu klientów na ponoszenie opłat w sytuacji, gdy nie są aktywni na koncie maklerskim. Działanie to podejmujemy w przypadku, gdy klient nie dokonał transakcji w miesiącu poprzedzającym oraz gdy na koncie maklerskim brakuje środków pieniężnych na uregulowanie naliczonej
wcześniej zmienialiście na elastyczne nawet jak były środki i to było sensowne, a teraz zapłaciłem za dwa miesiące za konto aktywne mimo że nie wykonałem żadnej transakcji bo nie wycofałem środków.
Wcześniej było to dość logiczne, wykonuję transakcje i opłacam konto aktywne to mam konto aktywne, a gdy nie wykonuję transakcji to zmienialiście na elastyczne. Teraz natomiast nie wykonuję transakcji i pobieracie środki za aktywne konto bo mam na