@4x80: no dla mnie to nie wygląda tak samo, co innego rower na wysokości pasa, a co innego na wysokości głowy w np. wąskim przejściu. Interesuje mnie taki jak pisałem. W zasadzie zaczęło mnie ciekawić czego używają w sklepach, ale to pewnie custom.
Chciałbym kupić klasyczną podróbę portfela Calvin Klein z #aliexpress. Kupiłem wiele lat temu i ten wzór sprawdził się świetnie, że chciałbym go kupić jeszcze raz, niestety nie wiem jak dojść do ukrytych aukcji, a z tego co widzę to na OLX handel nimi kwitnie. Jest szansa żeby trafić na coś takiego?
@MysteryMe: @fegwegw: może być identyczny bez logo, nie chodzi tu o logo. To jest w ogóle wzór wymyślony przez chińczyka, bo nie da się tego kupić oryginalnego 1:1
@k3lt: niskiej klasy owszem, ale porównanie ich do 3-4 razy droższych to tez nie sztuka. Ten SRAM Butter to jako budżetowa opcja czy będzie lepszy od Brunoxa i FL?
@dybligliniaczek: tarcze już kupiłem do zamiany, teorytycznie mogę oddać, ale jednak chciałbym doprowadzić temat do końca. Nie spodziewałem się że nie mogę po prostu kupić od np. Shimano klocków identycznych ale półmetalicznych.
Jaki jest legitny sposób montowania odbłyśników na rowerze od strony bocznej, czyli w tej płaszczyźnie co koła? Podobno te odbłyśniki na szprychy to niezbyt dobry sposób, ponieważ zmienia się rozkład naprężeń w kole. #rower
Co najgorszego może się stać po użyciu klocków półmetalicznych na tarczach "resin only"? Nie będą hamowały? Tarcza szybko pójdzie w #!$%@?? Będą wibrowały? Lepszy do smarowania łańcucha będzie ogólnie Brunox Top Kett czy Finish Line zielony/czerwony? #rower
@sargento: czyli generalnie głównie zużycie, innych problemów nie powinno być? Zastanawiam się czy nie zostawić tarcz, niestety są nieopisane. Wymiana tarcz też by wchodziła w grę, ale nie widzę nic taniego, a nie chciałbym tu inwestować. Znasz jakieś tarcze basic pod półmetaliczne? Z tych woskowych smarów też miałbyś coś do polecenia?
Jakie opony mógłbym włożyć do MTB 26", które zmniejszą mi opory na ścieżkach rowerowych? W tym momencie mam K-RAD 1.95 na tył i Race King 2.0 na przód. Chciałbym trochę ułatwić sobie jazdę w mieście, ale nie chcę też typowej miejskiej gumy, bo będzie to wyglądało śmiesznie i nie chciałbym całkowicie rezygnować z jazdy po jakimś błocie itp.
@Bukaa_: @faxepl: dzięki za pomoc, ale zastanawiam się czy różnica będzie odczuwalna w porównaniu z tym race kingiem? W tej sytuacji kusiłoby dorzucić drugiego, nie znam się na bieżnikach, ale w sumie te bloczki na środku chyba nie powinny robić takiego oporu?
@Gawith_Apricot: z tego co czytam to trzeba się przyzwyczaić do jazdy w zakrętach, bo nie mają nic po bokach. Zastanawia mnie czy dołożenie drugiego Race Kinga 2.0 na tył, który waży 625g, zamiast K-RADa (800g) by nie zrobiło podobnej roboty, a jednocześnie nie zabiłoby jazdy w terenie do zera. Plus może jakaś lżejsza dętka.
@Gawith_Apricot: a jesteś w stanie coś powiedzieć o tej opcji z Race Kingami, mimo że rozumiem, że ich nie miałeś? Jak tak doczytuje, to większy dramat powinien być z tą Kendą oraz jej wagą niż tym Race Kingiem, a to zawsze 1 opona do zmiany a nie dwie.
https://allegro.pl/oferta/rw10-stojak-rower-wieszak-rowerowy-uchwyt-serwis-10586684700
https://allegro.pl/oferta/stojak-rowerowy-do-ramy-haki-serwisowy-rower-16-29-10773922921
#rower