Wpis z mikrobloga

Mirki, kupiłem uchwyt do navi, ale moja navi jest szersza (znikoma różnica). W każdym razie nie grają ze sobą.

Opakowanie było zgrzewane takze musiałem je rozwalic aby sie dostac do uchwytu.

Uchwyt jest nieuszkodzony, kwestia samego opakowania.

Odmówiono mi zwrotu, gdyż opakowanie jest rozwalone i nie beda mogli znowu wrzucic tego na polke.

Czy jezeli zachowalem 10 dniowy termin zwrotu to sprzedawca musi przyjac? czy raczej jego dobra wola?

Sklep: duuuzy market:)

#prawo #januszebiznesu
  • 6
@michau123: 10 dni dotyczy sprzedaży konsumenckiej przez internet. Jeżeli kupiłeś będąc po to w sklepie, to nikt Ci tego nie przyjmie. Jeżeli kupiłeś przez internet i Ci kurier przywiózł, to masz 10 dni na zwrot nawet jeżeli opakowanie jest rozerwane.
@michau123: Moim zdaniem nie masz podstaw do zwrotu. Bo towar nie jest popsuty. Z własnej winy kupiłeś model, który nie nadaje się do tego do czego chciałeś go użyć. Wyjątek stanowiłaby tutaj sytuacja, w której powiedziałeś sprzedawcy że chcesz uchwyt do takiego i takiego modelu a sprzedawca sprzedał ci uchwyt do tego modelu się nie nadający.

Więc tutaj można było jedynie moim zdaniem liczyć na dobrą wolę sprzedawcy.