Wpis z mikrobloga

#aliexpress #wish

Mirki.. kupiłem w aliexpressie 2x kurtke na zimę za sumę 11.98 euro. Sklep zlikwidowano i dostałem w tym zamówieniu wiadomość o treści:

> Lin Lu


2014-11-12 22:43:07


Hello, friends, because we store freeze, we need refund your money, please send your credit card number, we wait for the refund to you, thank you.


In order to accurately refund your money, please send the correct credit card


(Credit Card Type:


(credit card number:


(Cardholder Name:


(Expiration Date:


(Security Code:


send it to us, we refund to your credit card within one da

nie znam się na tym a nie ukrywam że jestem osrany w #!$%@? i nie wiem, czy mam podawać czy nie, nie znam się na tym a ponoć w takim np. USA, podawanie numeru karty i innych danych to normalne. Ktoś robił refunda z aliexpressu? Chcę odzyskać te pieniądze, to prawie 50zl.

Nie ma opcji "open dispute"
  • 24
@bullgod: jak płaciłeś tą kartą możesz robić charge back. Trochę za dużo danych jak na zwrot na kartę. Nie z ali, ale jak mi robili jakieś zwroty to tylko na kartę, którą płaciłem i o żadne dane się nie pytali.
@masiakla: @redgear: zawsze te dane podawałem czy to na wishu czy na ali w formularzu ransakcji i było okej, teraz właśnie kitajec prosi o te same dane co były w formularzu. Jesli chodzi o jakis cashback to nie mam tam zadnej opcji bo raz, ze konto nie istnieje to sklep to samo, nie wiem jak zrobic teraz refunda z ali a niby oferuja jakas tam ochrone, ktorej nie rozumiem.
@bullgod: jak płaciłeś kartą, to możesz zawsze iść do banku i zarządać chargeback. wtedy visa/mastercard ktokolwiek zabiera siano z konta docelowego mrozi, przedstawiasz dowody, że nie dostałeś towaru i tobie zwracają. banki nie są za chętne by to robić bo to dla nich spory kłopot. w uae idzie się bezpośrednio do visy czy mastercard z tym. w polsce z tego co czytałem robi się to przez bank który wydał kartę. chargeback