Wpis z mikrobloga

#programowanie

Jest to kalka z tagów gamedev i ue4 [ [link do oryginalnego wpisu](http://www.wykop.pl/wpis/10570902/gamedev-ue4-czesc-poszukuje-wariata-programisty-kt/ ] , więc mam nadzieję że mnie nie zagryziecie - nie mogłem już edytować posta. Wszystko poniżej dotyczy silnika unreal engine 4 .

Cześć, poszukuję wariata programisty , który pomógłby mi ze stworzeniem splinów bezpośrednio przypisanych do meshy, tworzonych poza silnikiem ue4. Np. mam jakąś serpentynkę i chcę mieć przypisane do niej 4 spliny każdy na oddzielną ścianę. Robienie tego ręcznie w unrealu wydaje się strzałem nie tyle co w stopę co w głowę, aby to zrobić musiałbym nie mieć mózgu, więc strzał w głowę by nic mi nie zrobił :D. Po prostu przy załóżmy 100 elementach trwałoby to wieki. Jednym z pomysłów jest stworzenie kości w maxie, aby potem wygenerować z nich spliny w silniku. Niestety , ale jestem koniem , tfu grafikiem więc kompletnie nie mam pojęcia jak to zrobić.

Jak ktoś miałby czas i chęci mi z tym pomóc to wielkie dzięki z góry, chętnie pokażę do czego mi to konkretnie potrzebne.

Jeszcze jedna rzecz - sorry za aż tak chaotycznie napisany wywód , ale ciężko mi było na piśmie wytłumaczyć o co mi chodzi.
  • 2
@aseeon: Dokładnie tak - też po prostu pytam bo ktoś może stwierdzić - ej ale to nie jest dobre podejście lepiej zrobić to nie na kościach tylko tak - bądź np. trzymaj filmik widziałem go jak ktoś przypinał te spline'y. Samo krzyknięcie może dać dobre rezultaty , nawet jeżeli dla niektórych wyda się to po prostu głupie.