Wpis z mikrobloga

@evillive: szybciej do patomorfologa. Dobra żarty były, a teraz powaga ma jakiś jeszcze pstryczek czy tylko nowe baterie i klik w on/off ?
Jeśli dalej będzie problem to zgłaszać do wisha o zwrot kasy, a lepiej o wysłanie nowego?
@bolo2013: Mam tak samo, też wczoraj dotarł, wszystkie pozostałe poprzednio działały, a ten sztywny, nawet mu się nic nie rusza. Tamte jak się go przygięło to się zginał
@dojcz_szpreche_nicht: Już otrzymałem odp.
czyli z tego co zrozumiałem dostanę zwrot jak wyślę zdjęcie.
wysłałem im filmik :)

"Hello,

We're sorry that the order you received did not meet your expectations. To receive a refund, we ask that you please upload an image of the product you received onto this question.

Thank you,
The Wish Team"
@bolo2013: teraz kolejna wiadomość
Hello Waldemar Szymański,

Thank you for contacting Wish Customer Support. We're very sorry to hear about this. Unfortunately, we don't have the facility to process an exchange for your order. Alternatively, we can issue a refund. Kindly confirm if you wish to have your order refunded. If so, please upload a photo of the actual item that you received showing the mistake/ damage on it/ them.

Thank