Wpis z mikrobloga

Mirasy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Syn stryjka znajomej znajomego mojej cioci idzie do #liceum #gimbaza chce iśc na jakiś profil z informatyką. I stąd pytanie do jakiegoś #licealisty macie jakieś specialne trudne sprawy na matmie czy informatyce czy jakoś sobie radzisz ?
Chciałby potem coś z informatyką ale nie wie kim mógłby być jako informatyk (w sensie jakiś gość od zarządzania siecią czy bezpieczeństwa czy innym programistą). Dacie jakieś przykłady ? :)


#pytanie #informatyka #niewiemjaktootagowac
  • 7
@Spajkuss: Chodzi jakie są hmm działy ? w informatyce wiesz o co chodzi xd nie znam się na tym xd że od czego każdy informatyk jest ;) programista,admin sieci,czy coś innego ;)
@Lordon: Działy w czym? To jaką specjalizację wybierze w przyszłości zależy od niego. Jeśli jest kumaty to ogarnie programowanie i ma zapewnione 15k/msc ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja przykładowo nie ogarniam programowania zupełnie, więc celuję bardziej w administrowanie sieciami itp. . Wszystko zależy od tego w czym się odnajdzie.
Uprzedź tylko gimbusa, że jeśli wyobraża sobie kierunek informatyczny jako jedno wielkie "granie w gierki" to niech sobie
@Spajkuss Coś tam się chyba interesuje złożył swój pierwszy pc ;) w gry nie gra tzn gra ale na konsoli :P ale zaraz xd 15k miesięcznie ? w jakim języku ? xd chyba nie w pythonie ( ͡° ͜ʖ ͡°) własnie o specializacje chodziło jakie są :P
i tak wgl trudno znaleść prace jako informatyk po studiach/technikum ? czy raczej bez problemu ?
@Lordon: Jestem aktualnie w 3 klasie technikum informatycznego i właśnie technikum informatyczne, a nie liceum bym mu proponował.
Odnośnie matematyki, jest rozszerzona, ale nie jest to jakiś tragiczny materiał, z odrobiną chęci, jeśli nie jest tłukiem, da sobie radę.

Technikum ma ten plus, że ma przedmioty zawodowe związane z różnymi sektorami informatyki na których będzie mógł spróbować swoich sił w naprawianiu komputera, zarządzaniu siecią czy programowaniu/tworzeniu stron internetowych.