Wpis z mikrobloga

@jurny_juhas: konkurencja dawno z przodu, nikt nie robi wysokopodłogowców oprócz nich. Zobacz na solarisy. Po pierwsze utrudnienie dla niepełnosprawnych a po drugie niewygodne włażenie po tych schodach, ile razy sie juz w łeb o tą wystającą skrzynke się uderzylem. Jak dla mnie pregryw a tramwaj niczym sie nie wyróżn, tak smo trzeszczy i tandetny plastik ewryłer
@drzewko94: to zupełnie jak ty. Ze swojego krzesełka ciężko ci zrozumieć, że wymiana taboru to nie jest tak prosta sprawa. Zwłaszcza w spółkach, których pakiety większościowe ma miasto. Robią więc co mogą i modernizują. Lepiej chyba jechać zmodernizowanym, odnowionym składem, niż starym trzeszczem, jaki pokazałeś, co?

Coraz mniej się spotyka już te stare, zdezelowane 105 na ulicach. Popatrz sobie, ile kosztuje sztuka nowego tramwaju PESA lub innych niskopodłogowych, a zrozumiesz, dlaczego
@drzewko94: jeden z fajniejszych tramwajów. Wyremontować je lub zbudować nowe o identycznym układzie wnętrza. Nie to co wycieczkowe Bombardiery które są przewidziane praktycznie tylko dla pasażerów siedzących...