Wpis z mikrobloga

FLIRT3 dla PKP Intercity – nasze pierwsze wrażenia [zdjęcia]
Spółki PKP Intercity oraz Stadler i Newag zaprezentowały EZT serii FLIRT3, który od kwietnia jest testowany przez producenta w Żmigrodzie. Mieliśmy okazję przejechać się nowym nabytkiem przewoźnika. Nowy skład imponuje, ale w beczce miodu nie zabrakło łyżki dziegciu...

I tak możliwe niedogodności:

(...) Ze specyfikacji pojazdu wynika, że będzie w wagonie barowym zaledwie 8 miejsc siedzących (oraz 44 stojące).

(...) W wagonach 2. klasy jest mniej miejsca, przez co przemieszczanie się po pociągu z bagażami (albo z wózkiem pracowników Warsu) może przysparzać nieco trudności. Ale to się okaże w praktyce.

Co może wydawać się mankamentem tego ezeta? Po pierwsze: toalety – będzie ich tylko sześć w całym 8-członowym składzie. Jedna toaleta będzie przypadała na 60 pasażerów. Dodać należy, że toalety są dość wąskie, przypominają taolety w samolotach (albo w Pendolino).


Drugi mankament to fotele. Wyglądają solidnie i mają wysokie zagłówki. Ale wydają się dość twarde i wąskie. W klasie 1. fotele są bardziej miękkie, ale mają tę samą szerokość, co fotele w klasie 2. Cechy te (niewielka szerokość i duża twardość) są nietypowe dla wagonów w pociągach, które pokonują duże dystanse.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/24247/FLIRT3-dla-PKP-Intercity-nasze-pierwsze-wrazenia-zdjecia.html

#trainboners #kolej #pociagiboners #pociagi
Pobierz BaronAlvon_PuciPusia - FLIRT3 dla PKP Intercity – nasze pierwsze wrażenia [zdjęcia]
...
źródło: comment_cD8aRyyijh6huDt3ZLR9CI3aJJCTingE.jpg
  • 6