Wpis z mikrobloga

Dobra wróciłem po drobnej przerwie na pewno sie nie cieszycie :D Zaczynam od problemu z którym sam sobie poradzić nie moge a może ktoś z was podrzuci coś ciekawego. Mianowicie przyjmijmy że mamy ileśtam graczy i dołączają oni sobie w tym samym momencie do gry każdy ma 100HP. Wszyscy zostają losowo uszkodzeni przez siebie nawzajem powiedzmy tam mają po 40-60HP (synchronizacja ok, gracze w grze widzą swoje HP poprawnie, przez [RPC]) i wtedy kolejna osoba która dołącza do gry nie widzi aktualnych wartości HP tylko dla niej wszyscy mają 100HP, jak zrobić synchronizacje HP przy dołączaniu do gry żeby następna dołączająca osoba widziała aktualne wartości dla danych graczy? #unity3d #photon #gamedev
  • 17
@Wextor: To ty trzymasz ile kto ma hp po stronie klienta? To przecie zaraz taki delikwent sobie da 10000hp cheat enginem :D. Trzymaj na serwerze ile kto ma hp, jak ktoś kogoś walnie to na serwerze zmniejszaj ilość hp i wysyłaj do klienta że dostał hit i ma teraz tyle i tyle hp.

Jak ktoś dołączy, to przecie serwer wie ile kto ma hp, to wysyłasz mu pakiecik z listą graczy
@motorzysta_jarek_syn_lecha: Stary ogromne dzięki za podsunięcie pomysłu z synchronizacją hp z pomocą skryptu na synchro pozycji, działa wszystko cacy a tyle czasu nad tym siedziałem, jak chcesz jakąkolwiek pomoc w programowaniu czy skryptach to wal do mnie śmiało :D daje 10/10 za pomoc