Wpis z mikrobloga

Hej mirki mam pytanie. W sobotę kupiłem na aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=5550049440 gothica bo miałem ochotę sobie odświeżyć ten tytuł i od tego czasu mimo moich już trzech maili do gościa kompletny brak kontaktu i oczywiście gry jak nie było tak nie ma. Teraz już sam nie wiem czy zostałem oszukany, co by było dziwne bo gość ma sporo pozytywów, czy kiedyś tę grę dostanę. W obydwu przypadkach jest to dla mnie słabe bo teraz i tak juz za bardzo nie będę miał czasu przez kilka dni pograć. Na szczęście majątek to nie był, więc nawet w najgorszym scenariuszu bardzo stratny nie będę, ale mimo wszystko nie mam ochoty tak tego zostawiać choćby dla zasady i teraz moje pytanie, bo nie znam się za bardzo na allegro - czy jest coś co mogę zrobić poza wystawieniem negatywa? Jakiś mail do supportu allegro, lub coś takiego?

#allegro #pytanie
  • 10
@TOP___BK: @korynt: no bo wypok wszystko wie ( ͡° ʖ̯ ͡°). A to widziałem, ale myślałem, że bardziej chodzi o to że jak dostanę, ale nie będzie działał, albo coś w tym stylu. Chociaż jak się zastanowić to ma to więcej sensu.
@KyTh4: No to za wiele nie poradzisz, sprzedający niby ma tam parę dni na "wysłanie" towaru. Poza tym ma parę negatywów a jeden nawet całkiem świeży, moze znudzila mu sie sprzedaz na allegro :P Ale tak na pare zlotych #!$%@? to troche slabo :P Moze sprobuj do niego zadzwonic czy cos.
@korynt: no własnie to też próbowałem, ale niestety nie ma sygnału. Negatyw świeży, ale pozytywa o ile pamiętam też miał całkiem świeżego i to świeższego niż negatyw, więc sam nie wiem. Może do allegro napiszę, chociaż nie wiem co oni mogą zrobić.