Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki ! Mój #lenovo #y580 ostatnio zaczął coś się psuć m.im lewy głośnik, touchpad i czasem karta sieciowa. Za 2 tygodnie mija mi termin końca gwarancji, więc dziś go zarejestrowałem. Laptopa zakupiłem 2 września 2013 roku, na stronie lenovo pokazywało, że kupiony był w grudniu 2012 roku, jednakże skontaktowałem się z supportem i poprawili na 2013 jednakże dali rok gwarancji. Na laptopy są przecież 2 lata gwarancji, ja swojego zakupiłem w RTV Euro AGD. Czas mnie goni a nie wiem jak to rozegrać, czy lepiej kłócić się z lenovo czy po prostu pojechać do RTV Euro AGD i tam go oddać ?

Co więcej jak zabezpieczyć się przed niechlujstwem w serwisie, żeby laptop wrócił do mnie w takim samym stanie jak teraz ? Trochę czytałem o przygodach laptopów ludzi, którzy oddawali w miarę sprawny sprzęt z małą usterką a wracał z połamanymi zawiasami albo zepsutą matrycą.

#laptopy #laptopy #kiciochpyta #komputery
  • 7
Przy spredwacy w sklepie przy pisaniu protokolu dokladnie opiszczcie jakie rysy gdzie sa widoczne itd. Niech pisze ze matryca zawiasy itd sa sprawne a do tego zrob sobie zdjecia latopa z kazdej strony telefonem przy odawaniu i pozniej porownasz przy odbiorze i najwyze nie odbierzesz i dalej sie bedziesz wyklucal
@wojuturek: Oki. W laptopie jeszcze jest karta pamięci włożona na stałe, więc planuję tam wrzucić zdjęcia i dać im info, że tam są zdjęcia z laptopa przed oddaniem go do serwisu :). A czy hasło z systemu też powinienem zdjąć ? Oraz nie będzie im przeszkadzać to, że włożyłem do laptopa SSD pod mSata i dołożyłem 4gb ramu ? Głupie pytanie ale wolę zapytać :p
@ImOut: Wiem, że zdejmując pokrywę nie łamię gwarancji i mogę, tak jak napisałem, wolę zadać najbardziej idiotyczne pytanie niżeli mieć jakiekolwiek wątpliwości. Może ktoś miał doświadczenia z tego tytułu i chce się podzielić dlatego zapytałem.
@t-time:

Nie o zdjęcie pokrywy mi chodzi.Laptop powinien pójść do serwisu w takiej konfiguracji w jakiej został zakupiony bo ekstra części mogą nie wrócić.I nie zgłaszaj przez sklep tylko samemu dzwoń na support-wysyłasz za free,z nikim nie musisz się kłócić odnośnie gwarancji bo masz 2 lata tylko zeskanuj sobie dowód zakupu bo pewnie będzie potrzebny.Zdjęcia też możesz porobić przed nadaniem.
@ImOut: No ale to co ja mam zrobić w takim razie z dyskiem SSD, na którym de facto mam postawiony system ( jest włożony w port mSata) ? Czyli dokupioną kość ramu najlepiej wyjąć ?