Wpis z mikrobloga

Hej mirki z #webdev, trochę #chwalesie :)
W weekend brałem udział w hackathonie i w ciągu 24h rozbiłem taką gierkę w #meteorjs:

http://colorwars.meteor.com/

Jak się komuś podoba to więcej info i możliwość głosowania tutaj:

http://devpost.com/software/colorwars (wymagane konto na devposcie które zakłada się jednym kliknięciem, nie spamują)

Jak ktoś siedzi w #javascript i chce sobie popatrzeć źródła to proszę: github

Tak wiem że parę rzeczy można było dopracować bardziej ale jak przychodzi co do czego to okazuje się że 24h to bardzo mało czasu ()
  • 15
No tak, czasu na tutorial w samej apce już zabrakło :) Jest trochę wyjaśnione na wspomnianej stronie w filmie promocyjnym i opisie, ale dam też tutaj:


@macrusher: no dobra, ale dalej nic z tego nie wynika :d
Pomijajac juz jak dochodzi sie do gry
mam pare kolorow do wyboru na górze - cześć jest chyba nieaktywna - o #!$%@? chodzi?
Klikam losowy kolor i cos sie dzieje, potem komputer klika swoj
@edgar_k: Generalnie u góry (lub na dole w zależności którym graczem jesteś) masz listę kolorów. Niektóre są nieaktywne ponieważ nie są to aktualnie dozwolone ruchy - nie możesz wybrać koloru który masz aktualnie lub ten aktualnie wybrany przez przeciwnika. Wybór jakiegoś innego spowoduje że rozlejesz się na pola tego koloru które sąsiadują z aktualnie posiadanymi polami. Czyli opłaca się brać taki kolor którego masz najwięcej "sąsiadów". Gra się kończy gry gracze
Generalnie u góry (lub na dole w zależności którym graczem jesteś) masz listę kolorów. Niektóre są nieaktywne ponieważ nie są to aktualnie dozwolone ruchy - nie możesz wybrać koloru który masz aktualnie lub ten aktualnie wybrany przez przeciwnika. Wybór jakiegoś innego spowoduje że rozlejesz się na pola tego koloru które sąsiadują z aktualnie posiadanymi polami. Czyli opłaca się brać taki kolor którego masz najwięcej "sąsiadów". Gra się kończy gry gracze zajmą całą
  • 1
@Greech: hmm remis jest uwzgledniony, mozna miec stan 50:50. Czasami ew. jakis gracz nie ma mozliwosci zajecia nowych pol, wtedy wiec musi klikac byle co az drugi wyczysci mape do konca :)

W kazdym razie dzieki wszystkim za zgloszone uwagi, poki co nie moge rozwijac gry ani naprawiac bugow, ale jak skonczy sie ocenianie projektow w hackathonie to planuje dalej nad nia pracowac i wypuscic wersje na androida :)
@macrusher: świetna gra, chociaż przyznam się, że już gdzieś w to grałem (identyczne zasady). Jak znajdę to podam linka.

Rzeczy, kt. można poprawić:
- automatyczne kończenie rozgrywki kiedy już się "zetkniecie z przeciwnikiem" (teraz trzeba doklikać do końca)
- niech daje sygnał lub mruga zakładka kiedy ktoś się dołączy do gry
- niech daje sygnał, kiedy twoja tura.