Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert:

http://bgp.he.net/AS5617

Przepraszam najmocniej, proszę wyjaśnić w takim razie, od kiedy nie korzystacie z serwera 1299 Telia Sonera? Szukam rozwiązania w sieci i liczyłem na jakieś fachowe wsparcia, dawno jednak nie spotkałem się z tak bzdurną odpowiedzią, czy może link który podałem jest niewiarygodny panie ekspercie? Jeśli tak, dodaję - żywcem z strony wsparcia orange:

https://apps.db.ripe.net/search/query.html?form_type=advanced&full_query_string=&searchtext=as5617&do_search=Search&inverse_attributes=None&ip_search_lvl=Default%252528nearest+match%252529&alt_database=RIPE&object_type=All&filter_mail=ON#resultsAnchor

Owszem, te linie nie należą do Orange, ale korzystacie z nich, tak jak połowa europy środkowej i prawdopodobnie wszystko zależne jest od umów między wami a telia sonera. Połowa wyników moich tracert urywa się zaraz po opuszczeniu waszej centrali w pierwszej bramce serwera 1299. Proszę uregulować płatności z Telią i problem pewnie zniknie.

Czekam na odpowiedź!
  • 1