Aktywne Wpisy
MishMashStudio666 +2810
Hejo! mam dla was #rozdajo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mirki i Mirabelki z racji otwarcia mojego salonu jubilerskiego na którego to ciężko pracowałem cały rok, zastawiłem nerkę i wziąłem pożyczkę chwilówkę ᕙ(✿ ͟ʖ✿)ᕗ, mam do rozdania pierścionek złoty. Oczywiście stop złota próby 0.585. Kamień centralny to London Topaz 1.20ct oraz diamenty o łącznej masie 0.1ct. Wartość rynkowa 2700zł. Wartość galeriowa to
Mirki i Mirabelki z racji otwarcia mojego salonu jubilerskiego na którego to ciężko pracowałem cały rok, zastawiłem nerkę i wziąłem pożyczkę chwilówkę ᕙ(✿ ͟ʖ✿)ᕗ, mam do rozdania pierścionek złoty. Oczywiście stop złota próby 0.585. Kamień centralny to London Topaz 1.20ct oraz diamenty o łącznej masie 0.1ct. Wartość rynkowa 2700zł. Wartość galeriowa to
stepienz13posterunku +204
#p0lka #madka #bekazmadek #patologia #logikarozowychpaskow
Pamiętajcie, dziecku trzeba wszystko spokojnie tłumaczyć. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pamiętajcie, dziecku trzeba wszystko spokojnie tłumaczyć. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Oficjalne wyniki Rajdu Dakar 2016 opatrzone są gwiazdką przy nazwiskach zwycięzców kategorii samochodów. Stéphane Peterhansel i Jean-Paul Cottret czekają na wynik ekspertyzy trybunału odwoławczego FIA. Jak wypowiedział się dyrektor sportowy zawodów, Marc Coma, na wyniki możemy poczekać nawet do marca.
Wszystko tyczy się sytuacji, która miała miejsce na ósmym etapie. W strefie neutralizacji, pomiędzy jedną a drugą częścią odcinka, Peterhansel tankował swojego Peugeota 2008 DKR. Oprotestował to zespół X-Raid, którego dyrektor, Sven Quandt, twierdził, że było to niedozwolone.
Zespół sędziowski Dakaru odrzucił protest, potwierdzając rację zespołu Peugeota i jego szefa, Bruno Famina. To jednak nie zmieniło zdania X-Raidu, które wniosło odwołanie, do rozpatrzenia przez FIA. Według nich z możliwości dotankowania mogły korzystać tylko kategorie motocykli i quadów. Choć Peterhansel miał na mecie 34 minuty przewagi, jeśli FIA podejmie inną decyzję niż zespół sędziów, może dostać od sześciu godzin kary do wykluczenia włącznie. – Nie pamiętam, aby kiedykolwiek wcześniej w Dakarze miała miejsce taka sytuacja – wypowiedział się Etienne Lavigne, dyrektor zawodów.
#rajdy24 #rajdy