Aktywne Wpisy
Efeljot +85
#pytanie #wybory #platformaobywatelska #platforma
Pytanie do wszystkich osób, które spuszczają się nagle nad PO - czy potraficie wymienić jakiś jeden sukces/dobra zmianę z czasów ich kadencji xD? Tak serio xD
Ewentualnie jeden postulat, który sprawi, że po wygranych wyborach jeśli przejmą władzę to będzie lepiej :D Na razie nikt mi nie potrafił nic konstruktywnego odpowiedzieć także rzucam taki #challenge #polityka
Pytanie do wszystkich osób, które spuszczają się nagle nad PO - czy potraficie wymienić jakiś jeden sukces/dobra zmianę z czasów ich kadencji xD? Tak serio xD
Ewentualnie jeden postulat, który sprawi, że po wygranych wyborach jeśli przejmą władzę to będzie lepiej :D Na razie nikt mi nie potrafił nic konstruktywnego odpowiedzieć także rzucam taki #challenge #polityka
#zmywarka
Nie wiem, jak możecie liczyć, że zmywarka jest bardziej ekonomiczna, niż mycie ręczne. Przecież ona w ogóle się nie opłaca. Chyba jesteście takimi samymi przedstawicielami co właściciele termomixów. Kupili barachło i nie chcą się przyznać, że wydali kasę w błoto.
Nie wiem, jak możecie liczyć, że zmywarka jest bardziej ekonomiczna, niż mycie ręczne. Przecież ona w ogóle się nie opłaca. Chyba jesteście takimi samymi przedstawicielami co właściciele termomixów. Kupili barachło i nie chcą się przyznać, że wydali kasę w błoto.
1. "League of Legends" (Tencent/Riot Games, $1,628)
2. "Crossfire" (SmileGate, $1,110)
3. "Dungeon Fighter Online" (Neople, $1,052)
4. "World of Warcraft" (Activision, $814)
5. "World of Tanks" (Wargaming.net, $446)
6. "Lineage I" (NCSOFT Corporation, $339)
7. "Maplestory" (Nexon, $253)
8. "DOTA 2" (Valve Corporation, $238)
9. "Counter-Strike: Global Offensive" (Valve Corporation, $221)
10. "Grand Theft Auto V" (Take-Two Interactive, $205)
#gry #dota2 #csgo #lol
csgo 220$ to chyba z mirkotransakcji (✌ ゚ ∀ ゚)☞
@bachuxd: a kopiujesz tutaj, meh.
@Randomowy_nick1: dzięki, trochę zacofany jestem w świecie gier juz jak widać
@xvlk: na reddicie byly podobne wiec chyba prawdziwe :D jakies dailydot czy cos
We base our calculations of key metrics (e.g. monthly active users, conversion rate and average spending) on this primary data source and use secondary sources, such as publicly available information and regular survey studies, to fill in the gaps. We further update our data models in a continuous feedback loop with publishers and developers in our partner network.
danezdupy.txt