@Prophet1111: Miło się czyta twój blog. Szukałem takich informacji:) Zamierzam w niedalekiej przyszłości stworzyć grę. Twoje przemyślenia na pewno okażą się przydatne:) Dziękuje.
Prawda i sama prawda. Zwłaszcza dział o kontakcie z fanami powinien być wyboldowany, powiększony i nie wiem co jeszcze.
Od siebie: na #how2play również chętnie promujemy różne gry, darmowo i ot tak, z czystego serca, jednak warunek jest taki: musi być to coś, o czym chcą czytać ludzie, a więc żadne dwa screeny z menu i opis, który nijak by się z prawdą zgadzał (to znaczy, unikamy sytuacji, że o grze można
@Prophet1111: Ciekawy wpis! Gamedev ma tę zaletę, że można od razu uderzać do fanów i nie musisz stawiać na dystrybucję, jak jest w przypadku rozwiązań użytkowych (gdzie dystrybutor może Ci postawić warunek wyłączności i/lub oczekiwać, że zrobisz produkt brandowany, który dystrybutor będzie promował pod swoim własnym szyldem).
Wrzucalem dzisiaj filmik rozebranej kobiety ktora dumnie terrorysci z Palestyny wiezli na tyle ich auta z polamanymi rekoma i nogami, okazalo sie ze to obywatelka Niemiec ktora byla akurat w Izraelu na urlopie i spotkal ja niespodziewanie Islamski swiat. #izrael #palestyna #wojna #terroryzm
Dzisiaj na blogu o promowaniu gry:
IndieGameDev: Jak promować grę?
#pop4game #indiegamedev #gamedev #tworzeniegier #tworzeniegry
Jakbyś miał jakieś pytania/problemy to pisz, na pewno postaram się pomóc :)
Komentarz usunięty przez autora
Od siebie: na #how2play również chętnie promujemy różne gry, darmowo i ot tak, z czystego serca, jednak warunek jest taki: musi być to coś, o czym chcą czytać ludzie, a więc żadne dwa screeny z menu i opis, który nijak by się z prawdą zgadzał (to znaczy, unikamy sytuacji, że o grze można
Powodzenia przy promowaniu!
@dinokoder: @KaszaGryczana: Dzięki :)