Wpis z mikrobloga

KOMISJA MILLERA:
Liczba osób w komisji: 34, wśród nich:
16 inżynierów lotniczych
9 pilotów
2 meteorologów
2 patomorfologów
1 kontroler lotu
1 psycholog lotniczy
Większość tych osób badała dziesiątki katastrof lotniczych.
W dniu tragedii 18 z nich było na miejscu katastrofy w Smoleńsku.

KOMISJA MACIEREWICZA:
Liczba osób w komisji: 105, wśród nich
0 inżynierów lotniczych
0 pilotów
0 meteorologów
0 patomorfologów
2 osoby pracuja w dziedzinach związanych z lotnictwem
Żaden z jej członków nie badał wcześniej katastrof lotniczych.
W dniu tragedii na miejscu katastrofy nie było nikogo z członków komisji (ani nigdy potem)

Co bardzo ważne, wśród członków komisji Millera były osoby, które w 1983 roku NIE zgodziły się na dyrektywę sowiecką winiącą pilotów Ił 62, który rozbił się w Lesie Kabackim, orzekli wadę konstrukcyjną silnika jako przyczynę. To była odwaga.

#neuropa #bekaznarodowcow #bekazprawakow #bekazipsu #smolensk #katastrofa #polityka #pis
  • 18
chociaż to że 18 z nich bylo na miejscu katastrofy to spoko szkoda że zbadali brzozę i przeszukali miejsce katastrofy po chyba półtora roku. Także tego.
@Krisskow: Co ma? Wszystko co od politycznej strony można było #!$%@?ć zostało #!$%@?. Prezydent z całą generalicją rozbija się na terenie kraju historycznie nieprzyjaznego. Czy można popełnić większy błąd, niż uznanie lotu za cywilny, co z automatu odebrało nam możliwość nadzorowania śledztwa? Kolejne pytanie: czy Tusk już odpowiedział na jakiej podstawie użyta została konwencja chicagowska? Został do tego przymuszony wyrokiem sądu administracyjnego mimo tego premier złamał prawo i nie odtajnił takiej
Czy można popełnić większy błąd, niż uznanie lotu za cywilny


@Tasde: Tak, można uznać go za wojskowy i zdać się na rachityczne porozumienie z 1993r, w myśl którego Rosjanie mogliby nie wpuścić nawet naszych śledczych na teren FR :)