Wpis z mikrobloga

Mirki, 17 kwietnia zamówiłem na #gearbest mibanda, teoretycznie info o tym, że wysłali dostałem 18 kwietnia. Do dzisiaj nie dostałem przesyłki. Wykupiłem jakieś ubezpieczenie za 1,31$ + zapłaciłem za rejestrowaną przesyłkę (1,99$). Płaciłem przez PayPal. Wczoraj założyłem ticketa w support center Gearbesta z info, że chcę refund bo po 1 wysłali mi Belgium Post, a po 2 nie przyszło w przeciągu 25 dni roboczych.

Odpisali coś takiego:


Mają rację z częścią o przesyłce i z częścią o 60 dniach? Co dalej, dispute na paypal czy czekać do 18.06 i liczyć, że dojdzie?
Nie mam niestety doświadczenia w zakupach z Państwa Środka i sporami na PayPal :(

Z góry dzięki za info!
  • 6
@czerwonyziemniak: Ale to już czy czekać do tego 18 (2 miesiące od wysyłki)? Po jakim czasie się zakłada spór z Twojego doświadczenia? Gadać w ogóle dalej z Gearbest (wspomnieć o sporze na PayPal) czy olać ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
zapłaciłem za tracking, mi wysyłaja belgianem każde gówno od 1usd więc przycina, co do belgian posta ostatnio mi 2 paczki zgubili więc coś się na sortowniach dzieje