Wpis z mikrobloga

  • 1
@bocznica teraz nie wiem czy plusujesz mnie, bo prychlem czy jedziesz po mnie, bo mam sporta :D

ja jestem dziadzia w miescie, tylko za miastem odwijam :(
  • Odpowiedz
@bocznica: hehehe, mam to samo - znajomi miewają problemy z KTMami, na Tukanie z przyczyn technicznych odpały same KTMy (przynajmniej ja słyszałem o 4ech przypadkach). Ale kurde - w weekend się chwilę machnąłem na 990 Adv R i... ja prdl, jestem kupiony :P
  • Odpowiedz
  • 2
@Stitch nie, smieje sie bo smieszne takie wojny. Grunt ze @blubi_su pasuje do ideologi ze afryka to gowno bo tak powiedzial por ktory ma dzieki nim co do garna wlozyc no i kolega ktory ma zloma podrutowanego wiec bierze warsztat. Bmw jak wiadomo nie klekaja na wyprawach, wystarczy powiesic na niej wszystko z domu i gotowe
  • Odpowiedz
@bocznica: Ej no bez bulwersa. Nie jest żądną tajemnicą że Afra to już wiekowy sprzęt i pompy paliwa w niej lecą. I nie miałem zamiaru tu przykrości nikomu sprawiać. Kumpel który leci ze mną ma zdrową Afrę w bardzo dobrym stanie. Ale nie oszukuj siebie i innych, to jest stary sprzęt, wiekowy, który ma swoje bolączki. I tyle. Każdy sprzęt może klęknąć. Ale statystycznie bardziej jest na to narażony ten z
  • Odpowiedz
  • 0
@blubi_su no proste. wiec pompe sie po 20 latach wymienia. Toz to czesc jak kazda inna. Polec mu Faceta i problem zniknie raz na zawsze. ja kupilem ja za 200 pln nowa.
  • Odpowiedz
@bocznica: Oglądałeś w jakie trasy jeździł IZI z Samborem? Czasem na jednej trasie padały w Afrze po 4-5 pomp. To jest ZNANA bolączka tego modelu, tak samo jak padające regulatory napięcia. Więc skończ z bulwersem. Jest to sprzęt bazowany na konstrukcji z lat 80tych a to już ponad 30lat. Ma prawo się sypać i się nie obrażaj z tego powodu. Gaźnik też się może rozsypać. Bo gaźnik to temat z prehistorii.
  • Odpowiedz
  • 0
@blubi_su ja slyszalem, koledze @Szlaufman wywalil blad "drugich" wtryskow w 600rr :P ale fakt, nie posypaly sie tylko blad sterownika. Osobiscie pierwszy raz sie z tym spotkałem w tym modelu.

a co do regulatorow do 99 roku w hondach lecialy. praktycznie kazdej
  • Odpowiedz
@blubi_su: To jest pieprzone zaniedbanie... Gaźnik nie jest bezobsługowy i cały układ jest o wiele bardziej delikatny niż na wtrysku. Wszystko się rozchodzi o REGULARNE i sumienne czyszczenie układu z syfu... W manualu serwisowym pisze że przy jeździe po zapylonych i zakurzonych drogach interwały czyszczenia gaźnika skracają się o połowę...

Znam 2 Afryki i obie mają dłubane gaźniki Keihin (Obudowy same reszta zmodowana )Co do pomp Gdy na trasie kolega z
  • Odpowiedz