Aktywne Wpisy
ignis84 +104
Martwię się, mój stan pogarsza się z dnia na dzień. Teraz to lawinowo idzie.
Jak już pisałam doszło do złamania kompresacyjnego kręgosłupa, krąg obniżył się o 25%.
Z tego powodu doszło do obrzęku szpiku kostnego i stanu zapalnego. Coraz bardziej mnie boli i coraz bardziej nogi mi drętwieją, oprócz tego tułów mi sztywnieje, to takie uczucie jakby mój tros ktoś wsadził w gips. Czuję się, jak żywy posąg. Jestem dość mocno przestraszona,
Jak już pisałam doszło do złamania kompresacyjnego kręgosłupa, krąg obniżył się o 25%.
Z tego powodu doszło do obrzęku szpiku kostnego i stanu zapalnego. Coraz bardziej mnie boli i coraz bardziej nogi mi drętwieją, oprócz tego tułów mi sztywnieje, to takie uczucie jakby mój tros ktoś wsadził w gips. Czuję się, jak żywy posąg. Jestem dość mocno przestraszona,
Mr_Beniz +45
-rezerwa pod trzeci pas w pasie rozdziału drogi (czyli po środku, a nie zostawienie tylko rezerwy na wiaduktach itd.)
-Pełny węzeł typu koniczyna (najdroższy w budowie typ węzła) na skrzyżowaniu z "Autostradową Obwodnicą Żukowa"
- kolejny wielki węzeł w Metropolii Miszewo
No i ta muzyka (im dalej w las, tym bardziej absurdalna, a apogeum osiąga w 7:10)...
CO TO #!$%@? JEST??!!!
#trojmiasto #gdansk #gdynia #sopot #infrastrukturanadzis #drogi #autostrady #gddkia #s6
Właśnie na takie rzeczy idą pieniądze. Przez poronione pomysły projektantów.
@DFGT: Dlaczego tak uważasz?
A tak na poważnie to trójmiejska obwodnica potrzebuje odciążenia imo - od jakiegoś czasu codziennie jest co najmniej jeden dzwon albo i więcej. Wystarczy jeden w mieście i jeden na obwodnicy i juz nie ma jak przejechać między miastami. Planowanie dojazdu gda-gdy po godzinie 16 jest jak rosyjska ruletka. Jeżeli
Pomijając już zasadność ekranów w środku pola i autostradowość obwodnicy Żukowa, to te obiekty inżynieryjne będą bardzo kosztowne i mam nadzieję, że ta koncepcja nie przejdzie i zbudują coś bardziej zasadnego. :c
Zobaczcie sobie na dół, jak OMT ma przebieg. Zaczyna się w Wielkim Kacku (na mapie tutaj w Chwaszczynie, bo tak został rozpisany przetarg), i omija całkowicie wszystkie punkty, które są generatorami ruchu. Zobaczcie z resztą
Komentarz usunięty przez autora
O P&R nie pomyślałam, ale gdyby to powstało w trójmieście + rower miejski jak w warszawce to byłoby cudownie.
A co złego w tym, że rezerwa jest właśnie w pasie rozdziału? To często występujące rozwiazanie na polskich DSR. Moim zdaniem całkiem logiczne rozwiązanie.
To już całkiem #januszebudownictwa. Węzeł typu koniczyna to najtańszy węzeł 4-wlotowy
Np. to że jest znacznie droższym rozwiązaniem od pozostawienia rezerwy tylko poprzez poszerzenie wiaduktów?
Jaki jest sens budowania obiektów inżynierskich (które zajmują zazwyczaj 1/100 długości trasy) z możliwością rozbudowy, a samej korony drogi nie? Przecież za te 10 lat trzeba by wykupić dodatkowo te hektary działek, wykonać nasypy/wykopy i przebudować wszystkie zjazdy/wjazdy. Koszta ogromne. Jeżeli wcześniej przygotowane jest miejsce w pasie rozdziału, to wystarczy jedynie dobudować po jednym pasie wewnętrz
Obecnie wykupuje się nieruchomości w obrębie pasa drogowego (dla ekspresówek 40 metrów). Więc wykup gruntów nie jest tutaj w ogóle tematem. To raz. Po drugie, zobacz sobie prognozowany SDR w 2036 roku dla tej
A Ty korzystasz z prawa wybiórczo? W tej samej tabelce w Dz. U. nr 43 jest wyraźnie napisane, że dla przekroju 2x3 taka szerokość wynosi 50