Wpis z mikrobloga

@Saper9: Krótko,, Solmyr daje przewagę na początku gdy lekko podrasowanym CL da się zczyścić większość przeciwników. Mullich i Tazar to gigantyczna przewaga taktyczna, zarówno na początku jak i dalej. Za to w większych mapkach Isra, Vidomina na dłuższą metę dają przewagę nie do przeskoczenia.
  • Odpowiedz
@Saper9: Jeżeli chodzi o taktyki to zawsze doceniałem magie ale podczas walki taki mały protip to czekanie strzelcami a nie atakowanie odrazu przeciwnik podejdzie bliżej a strzelcy zadadzą pełne obrażenia.
Dyplomacja na mapach >S (no może M) to konieczność. Armie neutralne są potężne na wyższych poziomach trudności, więc dlaczego by nie mieły zwiększyć naszej siły?
Taktyka z berserkiem jest znana i chyba jej nie trzeba tłumaczyć.
Dzielenie armii gdy ma się
  • Odpowiedz
@Arkatch: rzadko biorę dyplomację. Zanim wyleweluję ją na poziom pozwalający na przyłączanie jednostek to już dawno mam pełną armię mojego zamku/dwóch
Ze strzelcami nie zawsze działa. Jak walczysz z kimś wolnym np. drzewce to atakujesz od razu bo zanim podejdą na pełną strzałkę to mijają z 3 tury ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Saper9: Warto zapisać grę gdy chcemy walczyć z jakąś jednostką bo ona może chcieć się przyłączyć. Wtedy poprostu zostawiamy jednostkę w zamku/dajemy bohaterowi/zostawiamy w kopalni i wracamy.
  • Odpowiedz