Wpis z mikrobloga

Wykopki mam problem kto pomoże?
Oddałem prawie 3 tyg temu mojego LG G4 do serwisu, do dzisiaj nikt się nie odzywał, więc przekroczyli ustawowy termin 14-stu dni na odpowiedź gwarancyjną. Zadzwoniłem, okazało się (pani rozmawiała ze mną przez zęby) że nie mam szans na nowy telefon bo ich ustawa nie obowiązuje (hahaha), a potem dowiedziałem się że mój telefon znajduje się w serwisie i w sumie to ona nie wie kiedy do mnie wróci. Wyjeżdżam w sobotę i chciałem go odzyskać, a pani powiedziała że razej do końca miesiąca nie wróci do mnie. Co ja mogę biedny zrobić? Jak z nimi walczyć żeby szybko go odzyskać? Przecież to nienormalne
  • 16
  • Odpowiedz
@radomianin: UOKiK, oni pomogą skonstruować odpowiednie pismo. W tym kraju w jakiejkolwiek sytuacji spornej jedynym rozwiązaniem problemów jest list polecony, rozmowy z kimkolwiek, błagania, prośby i groźby nigdy nic nie dają;)
  • Odpowiedz
tak z tytułu gwarancji bezpośrednio do LG, bateria trzymała godzinę (telefon miał 2 msc) przegrzewał się na ekranie wychodziły żółte plamy nie łapał GPS
  • Odpowiedz
@radomianin: Obowiązują Cię w takim razie warunki gwarancji. Zapoznaj się z nimi na stronie LG. 14 dniowy termin na odpowiedź obowiązuje sprzedawcę przy reklamacji z rękojmi.
  • Odpowiedz
@delrey: punkt z regulaminu gwarancji LG

"Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie krótkim terminie, nieprzekraczającym 14 dni, licząc od daty przyjęcia sprzętu do naprawy."
  • Odpowiedz
@radomianin: Z warunków gwarancji znajdujących się na stronie LG wynika, że na naprawę mają 14 dni od przyjęcia telefonu. Pani próbuje wydłużyć termin naprawy wykorzystując twoją niewiedzę lub pojawił się inny problem np logistyczny. Zażądaj wymiany telefonu na nowy powołując się na zapisy gwarancji.
  • Odpowiedz
@radomianin: trudno powiedzieć, bo nie znamy rzeczywistej przyczyny opóźnienia. Nie zmusisz ich, żeby temat załatwili do soboty, ale myślę że jakąś formą rekompensaty dla Ciebie będzie wymiana telefonu na nowy. A możliwe, że widząc twoje podejście do sprawy trochę przyśpieszą. Sugeruję oficjalne pismo z podpisem wysłać im na maila jak najszybciej.
  • Odpowiedz